Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie BIROTICA SI PAPETARIE - DS Hunedoara 2012


Anunt de participare numarul 135829/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie BIROTICA SI PAPETARIE - DS Hunedoara 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.S.Hunedoara si ocoalele silvice din subordine, jud.Hunedoara.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 948 si 207, 459RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: va fi incheiat un singur contract subsecvent pana la 30.06.2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza? Lotul I - Cartuse de toner: intre 57 buc. si 870 buc;? Lotul II - Hartie pentru fotocopiatoare: intre 1010 topuri si 2810 topuri;
? Lotul III - Dosare: intre 3180 buc. si 21200 buc;? Lotul IV - Bibliorafturi: intre 600 buc. si 1950 buc.
Mai multe detalii referitoare la loturi se gasesc in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE..
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30197210-1-Bibliorafturi (Rev.2)
30197643-5-Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
OBIECTUL ACORDULUI-CADRULotul I - Cartuse de toner
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
Tonere(conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini); Cantitate(buc.): 57-870,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 9.160, 00-143.980, 00
TOTAL GENERAL - Cantitate(buc.): 57-870,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 9.160, 00-143.980, 00Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul contractului subsecvent: Tonere(conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini); Cantitate(buc.): 57-870,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 9.160, 00-143.980, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: conform Anexei 1 la Caietul de SarciniLotul II - Hartie pentru fotocopiatoareEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
Hartie format A4 alba(80g/m2); Cantitate(topuri): 1000-2770,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 11.750, 00-32.547, 50
Hartie format A4 verde(80g/m2); Cantitate(topuri): 6-20,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 234, 00-780, 00
Hartie format A3 alba(80g/m2); Cantitate(topuri): 4-20,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 94, 00-470, 00
TOTAL GENERAL - Cantitate(topuri): 1010-2810,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 12.078, 00-33.797, 50Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul contractului subsecvent:
Hartie alba pentru copiator, A4 (210x297 mm), 80 g/m2 (top 500 coli); Cantitate(topuri): 1000-2770,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 11.750, 00-32.547, 50
PRET UNITAR ESTIMAT: 11, 75 lei/top
Hartie verde pentru copiator, A4 (210x297 mm), 80 g/m2 (top 500 coli); Cantitate(topuri): 6-20,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 234, 00-780, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: 39, 00 lei/top
Hartie alba pentru copiator, A3 (297x420mm), 80 g/m2 (top 500 coli); Cantitate(topuri): 4-20,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 94, 00-470, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: 23, 50 lei/topLotul III - DosareEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Dosar plastic; Cantitate(buc.): 3000-16000,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 2.550, 00-13.600, 00
Dosar incopciat 1/2; Cantitate(buc.): 100-2400,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 50, 00-1.200, 00
Dosar incopciat 1/1; Cantitate(buc.): 80-2800,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 48, 00-1.680, 00
TOTAL GENERAL - Cantitate(buc.): 3180-21200,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 2.648, 00-16.480, 00Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul contractului subsecvent: Dosar plastic diverse culori; Cantitate(buc.): 3000-16000,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 2.550, 00-13.600, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: 0, 85 lei/buc.
Dosar incopciat 1/2; Cantitate(buc.): 100-2400,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 50, 00-1.200, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: 0, 50 lei/ buc.
Dosar incopciat 1/1; Cantitate(buc.): 80-2800,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 48, 00-1.680, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: 0, 60 lei/ buc.Lotul IV - BibliorafturiEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Biblioraft 7, 5 cm; Cantitate(buc.): 500-1650,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 3.385, 00-11.170, 50
Biblioraft 5 cm; Cantitate(buc.): 100-300,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 677, 00-2.031, 00
TOTAL GENERAL - Cantitate(buc.): 600-1950,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 4.062, 00-13.201, 50Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul contractului subsecvent: Biblioraft 7, 5 cm; Cantitate(buc.): 500-1650,
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 3.385, 00-11.170, 50
PRET UNITAR ESTIMAT: 6, 77 lei/buc.
Biblioraft 5 cm; Cantitate(buc.): 100-300
Valoare estimata, fara TVA (LEI): 677, 00-2.031, 00
PRET UNITAR ESTIMAT: 6, 77 lei/buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 948 si 207, 459RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei pentru fiecarelot este prezentata in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILEPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In situatii exceptionale, comisia de evaluare poate solicita acordul ofertantilor pentru marirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Forma de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la casieria autoritatii contractante (cf. art. 86 din H.G. 925/2006);
- virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in contul RO17RZBR0000060001246149 ? Raiffeisen Bank, sucursala Deva.- scrisoare de garantie bancaraIndiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, ofertantul va depune in SEAP(www.e-licitatie.ro) pana la data si ora limita de primire a ofertelor dovada constituirii garantiei.In cazul in care G.P. nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate stabilite in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.A.C. are dreptul de a retine G.P., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006.Alte detalii referitoare la G.P. pentru fiecare lot sunt prezentate in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE In termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului conform art.90 din H.G. 925/2006, in cuantum de 5 % din valoarea contractului.Aceasta garantie se retine pentru eventuale prejudicii care ar putea fi aduse achizitoruluiprin nerespectarea prevederilor contractuale. Deblocarea garantiei depuse se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In baza art. 43 din O.U.G. 34/2006, pot participa la atribuirea acordului cadru pentru furnizare articole de birotica si papetarie numai unitatile protejate infiintate in cadrul organizatiilor persoanelor cu handicap, conform art. 78, alin.(41) din Legea 448/2006.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial(pana la data si ora limita de primire a ofertelor) doar o declaratie pe propria raspundere(conform modelului din Sectiunea III FORMULARE) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).
Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).
In lipsa declaratiei mentionate mai sus, neprezentarea unui singur document(pana la data si ora limita de primire a ofertelor), necesar pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, are ca efect descalificarea ofertantului.Cerinta nr. 1
Informatii generaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie:
- completarea si prezentarea formularului, ,Informatii generale?din SectiuneaIIIFORMULARE
Nota:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.
In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din produse, subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10% din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa completeze formularul , ,Informatii generale? cu propriile date, pentru recunoastere.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind eligibilitatea, inclusiv participarea la proceduraOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Cerinte obligatorii:
- completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind eligibilitatea? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din Sectiunea III FORMULARE
-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006? din Sectiunea a III-a FORMULARE;
Persoanele cu functie de decizie in cadrul D.S.Hunedoara: - Director: ing. Ignat Emil- Director tehnic: ing. Pasarel Alin- Director economic: ec. Pastiu Crinela- completarea si prezentarea formularului, ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din SectiuneaIIIFORMULARE
In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie:
- completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006? din Sectiunea a III-a FORMULARE;
In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie:
- prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.In cazul in care in tara de origine sau in care ofertantul este rezident nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta doar , ,Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181? sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Participantii la procedura sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate.
Cerinta obligatorie :
-prezentare Autorizatie de functionare ca unitate protejata ? copie conforma;
-prezentare Hotarare judecatoreasca de infiintare ca Organizatie Non-profit ? copie conforma;
-prezentare extras actualizat din Registrul National al Asociatiilor si Fundatiilor sau Certificat de grefa ? copie conforma;
-prezentare documente statutare, inclusiv actele aditionale si hotararile judecatoresti de modificare(daca este cazul) ? copie conforma;
-prezentare Ordin privind eliberarea autorizatiei de functionare ca unitate protejata ? copie conforma;Cerinta nr. 2
Persoane juridice / fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Participantii la procedura sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate.
Pot participa la atribuirea acordului cadru pentru furnizare articole de birotica si papetarie numai unitatile protejate infiintate in cadrul organizatiilor persoanelor cu handicap.
Documente obligatorii:
i) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
ii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.
iii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Alte informatii: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ca documentele prezentate intr-o alta limba decat cea romana sa fie prezentate ulterior si intr-o traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA NIVELURI MINIME PRIVIND CAPACITATEA ECONOMICA SI FINANCIARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind asocierea, dupa caz
Cerinta nr. 2
Informatii privind subcontractantii, dupa caz
Cerinta nr. 3Sustinerea invocata conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 4310 din 05.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile dupa data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Tel. +40 254205100, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer