Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Bitum D70/100


Anunt de participare numarul 75452/14.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLISERV SRL
Adresa postala: str. Paharnicului , nr. 3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Punct(e) de contact: Marina Onea, Tel.0233210532, Email: [email protected], Fax: 0233210532, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu raspundere limitata cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Bitum D70/100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.Publiserv SRL , str. Muncii nr. 3 , Piatra Neamt , jud.Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Bitum D70/100
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30.000 lei prin orice mijloc de plata prevazut de lege; Garantia de buna executie a contractului :5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea / subcontractarea ;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 Formular 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 Formular 3-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, atunci va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, din care sa reiasa ca nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006Prezentare certificatelor privind indeplinirea obligatiilor-prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor : -Directia de taxe si impozite locale-Directia de Finante Publice-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau dupa caz, -Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabilSe prezinta Bilant Contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008 , copie autentificata : Conform cu originalul2.Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 ani2.Experienta similara : copie dupa contracte similare incheiate cu alte Autoritati contractante minim doua3.Certificat de conformitate produs Formular 74.Autorizare pentru comercializare - se precizeaza organismul competent de la care se obtine;5.Schite tehnice /fise tehnice/ mostre / fotografii - Se solicita in corelatie cu obiectul contractului, indicand detalii privind modul de prezentare -Schite tehnice /fise tehnice/ mostre / fotografii6.Informatii privind subcontractanti - operatorii economici au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;7.Standarde de asigurarea calitatii : Sistem de management al calitatii ISO 9001 / 2001 sau alt sistem al calitatii functional8.Standarde de protectia mediului : Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 12:00
Locul: sediul Autoritate contractanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane autorizate sau imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: CNSC str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021 / 310.46.41 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel. 021 / 310.46.41, Fax: Tel. 021 / 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1 , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600274 , Romania, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.256*2 si art. 281 alin (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC PUBLISERV SRL
Adresa postala: Adresa postala: str. Paharnicului, nr. 3 , Localitatea: Piatra Neamt , Cod postal: 610011 , Romania , Tel. 0233.210532 , Fax: 0233.210532, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Tel.0233/210532, Fax: 0233/210532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer