Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bitum D70/100


Anunt de participare numarul 134205/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG
Adresa postala: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Campulung, str, Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges, Tel. +40 248530040, In atentia: TUTEA Adrian-Ionut, Email: [email protected], Fax: +40 248530040, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bitum D70/100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campulung, str. Marasti, fn.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bitum D70/100 - 300 tone.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este de 300 to.
Valoarea estimata fara TVA: 690, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
13.000 leiScrisoarea de garantie bancara trebuie: Sa fie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta;·Sa faca referire expresa la procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de'Achizitia bitum D70/100?·Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG·Sa contina valoarea garantiei de participare care sa corespunda cu cea solicitata prin fisa de date;Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, respectiv 3 luni de la data limita de depunerea ofertelor;·Sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata;·Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- Ordin de plata in contul : RO89TREZ0475006XXX001265 deschis la Trezoreria Campulung, jud. Arges, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Cod fiscal 17100861.- orice alta modalitate, conform legisatiei in vigoarea) In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.b) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.IMM-urile beneficiaza de reducere 50% la garantia de participare 10% din valoarea contractuluiModalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont deschis de ofertantul declarat castigator laTrezorerie si pus la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractului, in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti, sub anctiunea rezilierii acestuia.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la intocmirea procesului-verbal de receptie a produselor.IMM-urile beneficiaza de reducere 50% la garantia de buna executie(se va completa Formular nr. 11)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006)
Nota: Conform art. 180 din OUG 34/2006 ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din cadrul ?Sectiunii Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)4. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)Aceste certificate se solicita pentru sediu principal si in cazul in care ofertantul are sediu secundar in zona Municipiului Campulung se solicita si pentru acel punct.
5. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va prezentaFormularul nr.7 din cadrul " Sectiunii Formulare .
6. - Ofertantul va prezenta declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Se va prezentaFormularul nr.9 din cadrul " Sectiunii Formulare Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile;b. In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatiile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru)c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d) Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
7. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 . Se va prezentaFormularul nr.13 din cadrul " Sectiunii Formulare . Persoane din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Director - Popescu Liviu-Daniel
- Sef Serviciu - Stoica Mirela-Cristina- Mitu Valentin
- Sef Formatie - Radulescu Gheorghe Mihai
- Inspector- Tutea Adrian-Ionut
- Subgininer - Balaceanu Olguta
- Contabil - Radu Cristina Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie ?Conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrelor de afaceriaferente ultimilor 3 ani. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in euro se va folosi cursul mediu lei/euro comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei la adresa http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx, pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011astfel: Euro: 2008:3, 6827 lei2009:4, 2373 lei2010:4, 2099 lei2011:4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani - completare formular 6
2. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produsului livrat (aviz si agrement tehnic, incercari si probe de laborator).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.i. Numarul de runde al licitatiei electronice: o singura rundaii. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmitere invitatieiiii. Durata unei runde: 1 (una) zi.c) informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii : in vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatiile disponibile pentru conectare si inregistrare la : www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
130
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:30
Locul: Campulung, str. Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii ofertantilor imputerniciti sa prticipe la aceasta sedinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma desfasurarii rundei de licitatie electronica exista 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc, va avea loc reofertarea pentru departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepandcu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.P.A.D.P.P. Campulung
Adresa postala: str. Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248530040, Email: [email protected], Fax: +40 248530040
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer