Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bitum d70/100


Anunt de participare numarul 135178/02.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLISERV SRL
Adresa postala: str. Muncii , nr. 3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Punct(e) de contact: Mazilu Mircea, Tel. +4 0233210532, Email: [email protected], Fax: +4 0233210532, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu raspundere limitata cu capital de stat
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de constructie drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bitum d70/100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Muncii, nr. 3, Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bitum D70/100
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
670 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 876, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 lei; conform art.86, alin.(1) din HG 925/2006- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei pentru particip: cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui, conf. Art.86 din HG nr.925/2006 in Cont RO49BTRL02801202364661XX deschis la Banca Transilvania Piatra Neamt astfel : a)prin virament bancar sau printr -un instrument de garantare emis in conditiile legii; b)OP confirmat de catre banca emitenta inaintea deschiderii ofertelor; c)lichiditati depuse la casieria unitatii contractante . Pentru IMM-uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM. Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 . Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu dispozitiile Art.90 din HG nr.925/2006 modificat prin HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proproii. Plata se va face prin O.P. la 120 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 -formular 3Certificat de participare cu oferta independenta - formular 8Declaratie privind neincadrarea in art 69 din OUG 34/2006 - formular 12Persoane din cadrul autoritatii contractante care sunt implicate in procesul de achizitie: Tudorancea Cornelia, director executiv proiect, Apetrei Mihai, director executiv tehnic, Tibichi Maria, contabil sef, Corfu Augustin sef santier, Czekanski Elena, compartiment juridic, Mazilu Mircea, compartiment aprovizionare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(conform art.9 din Ordinul ANRMAP 509/2011)documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizat sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei de la Oficiul Registrului Comertului, din care sarezulte : -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-pentru persoane juridice straine : orice documentsimilar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana; -certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011), cu mentiunea ca ofertantul clasat pe primul loc, inaintea de transmiterea comunicarii privind rezultatul, procedurii sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilant contabil 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari
Declaratie de conformitate a produsului conf. art. 188(1)d/OUG34
Declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice
Informatii privind subcontractantii
Certificat SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent al ofertantului, conform Art.192 din OUG nr.34/2006; In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, va prezenta documente in acest sens;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 11:00
Locul: SC Publiserv SRL, Piatra Neamt, strada Muncii nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul mai multor oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, la solicitarea Autoritatii Contractante, vor fi depuse de catre operatorii economici participanti clasati la egalitate noi oferte financiare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Publiserv SRL
Adresa postala: str. Muncii, nr. 3, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610168, Romania, Tel. +40 233210532, Email: [email protected], Fax: +40 233210532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer