Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE BITUM DE DRUMURI TIP D60/80 SAUD50/70


Anunt de participare numarul 115827/23.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. DRUMURI SI PODURI S.A. CALARASI
Adresa postala:  str. Aleea Centralei nr 1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910086, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Dragomir, Tel. 0242/318784, Email:  [email protected], Fax:  0242/318785, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE BITUM DE DRUMURI TIP D60/80 SAUD50/70
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Calarasi, str. I.L.Caragiale nr.1
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BITUM DE DRUMURI TIP D60/80 SAUD50/70
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 16000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL CONSILIULUI JUDETEAN CALARASI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completare formular Anexa nr. 10-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.
- prezentare certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat inclusiv cele locale valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip emise de autoritatile competente).Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude ofertantul din procedura in urmatoarele situatii:
-Ofertantul nu a prezentat documentele din care rezulta ca si-a achitat obligatiile exigibile de plata catre stat inclusiv cele locale;
-Din documentele prezentate rezulta ca ofertantul nu si-a achitat obligatiile exigibile de plata;
-Documentele prezentate nu sunt valabile la data deschiderii ofertelor.-Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta ? Anexa nr. 15A
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta Bilantul contabil la 30.06.2010;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Conditie: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 2.000.000 lei. ? Anexa nr. 11
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de poduse inultimii 3ani ? completare formular Anexa nr. 12;
-Experienta similara: Prezentarea unui contractfinalizat de furnizare bitum fierbinte pentru drumuri tip D60/80sau 50/70, deminim valoarea prezentului contract.
-Declaratie privind dotarile de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea contractului (formularul Anexa nr. 13);Dotarea minima necesara:
-autospecializata pentru transport bitum ? minim 2 bucati. Vehiculele pot fi in dotarea proprie sau sa fie inchiriate.
-Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere(Formularul Anexa nr. 14);
-Autorizare de comercializare din parteaproducatorului .
-Declaratia de conformitate si raportul de incercari conform SR 754/1999 pentru produsul ofertat.-Prezentare informatii privind obligatiilecontractuale in curs ? formularul Anexa nr. 30;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A.C.va utiliza L.E. ca etapa finala a licitatiei deschise inainte de atribuirea contractului de achizitie publica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 11:00
Locul: jud. Calarasi, municipiul Calarasi, str. Aleea Centralei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire cuprinde fisa de date, caietul de sarcini, modelul de contract si formulare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art. 256^2, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. DRUMURI SI PODURI S.A. CALARASI
Adresa postala:  Municipiul Calarasi, str. Aleea Centralei nr. 1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910086, Romania, Tel. 0242/318784, Email:  [email protected], Fax:  0242/318785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2011 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer