Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100


Anunt de participare numarul 142926/06.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. ADMINISTRATIA STRAZILOR, CONSTRUCTII EDILITARE SRL
Adresa postala: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140033, Romania, Punct(e) de contact: LICU GRUIA, Tel. +40 0762209070, Email: [email protected], Fax: +40 0247317011, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere cu capital de stat
Activitate (activitati)
Altele: Intreprindere cu capital de stat
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Alexandria str. Libertatii, nr. 458
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona bitum fierbinte pentru drumuri tip D70/100 in cantitatede 230 tone, in livrari succesive de cate 25 tone numai in baza solicitarilor prin comenzi ferme.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
230 tone
Valoarea estimata fara TVA: 621, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :6210 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 90 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantiade participare se constituie conf. Articolului 86 alin (1) din HG nr. 925/2006Garantiade participare se returneazadupa semnarea contractului de furnizare, conform art. 88 din HG nr. 925/2006. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proceduri, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. (1), lit b, din OUG 34/2006, .Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin(2) din Legea nr.346/2004? conformformularului nr. 19.Echivalenta pentru o garantie de participaredepusa in euro se va face la cursul BNR din dataa anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretulcontractuluifara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Prinretineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre cantractant este de 1% din pretul contractului iar autoritatea contractanta urmand sa alimenteze acest contpana la constituirea sumei stabilite drept garantie de buna executie. Garantia de buna executie se constitue printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract (Art. 90, Aliniatul(1)HG925/2006;;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul societatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere-formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ?formular nr. 5
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Director: Jusca Mihai; Mateescu Mioara responsabil financiar contabil;
Comisia de evaluare: Lunganu Liviu Valentin, Rotaru Sorin, Barbu Alis, Gruia Licu secretar.
Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 6Cerinta nr. 5
- Certificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- SeprezeintaCertificatul de atestare fiscala, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta nr. 6
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Se prezintaCertificat de atestare fiscala in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta nr. 7
Declaratie privind calitatea de participant la procdura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul va completa formularul nr. 4 - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiModalitatea de indepliniresi aplicabilitate in cadrul procedurii
- se va prezenta : Certificatulconstatator emis de oficiul registrului comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul informatiile cuprinse in eltrebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa : -ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei;Persoane juridice / fizicestraine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globalaintr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani;
Se va completa- formularulnr.7.
Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Daca bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la data de 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabilii autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Sau bilantul contabil la 31.12.2011.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa- formularulnr.7.Daca bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la data de 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabilii autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Sau bilantul contabil la 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, beneficiari-se va completa - formularnr. 12;
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maximdoua certificate/documentede furnizare bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100 (parti relevante ale contractului/contractelor)certificate conform cu originalul -Se va completa -formularnr 8;
Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul referitor la transportul bitumului.-Se va prezenta - formularul nr. 13;
Sistemul de Management al calitatii ISO 9001
Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa - formularnr. 12;Se va completa -formularnr 8;Se va prezenta - formularul nr. 13Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2013 13:00
Locul: LOC. ALEXANDRIA. STR. ION CREANGA, ZONA MODERN, BLOC F.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE DESEMNATE DE OFERTANTI IN BAZA IMPUTERNICIRILOR SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pa primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006, contestatiile se pot depune la CNCS in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: str. Ion Creanga, Zona Modern, bloc F, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140051, Romania, Tel. +40 247317011, Email: [email protected], Fax: +40 247317011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer