Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bitum rutier


Anunt de participare numarul 136958/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU
Adresa postala: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Zaharia, Tel. +40 253238220, In atentia: Serviciul Licitatii, ing.M.Almasan;tel: +40 0253238224, Email: [email protected], Fax: +40 253238221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu actionar majoritar Municipiul Tg-Jiu prin Consiliul Local
Activitate (activitati)
Altele: Prestari servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bitum rutier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg-Jiu, strada Margaritarului, nr.10
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bitum rutier D 50/70 800 to pentru anul 2012oferta se va elabora si evaluapentru valoarea minima a intervalului inscris la sectiunea II 2.1, iar valoarea maxima include si eventualele suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
bitum rutier 800 to
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 280, 000 si 2, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
cant poate fi sup.pana la 30/04/13 cu max.200 to, conf art.6, alin3 HG925/06
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 43000 RON(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data limita de depune a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ;sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate laart. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00); Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : -prin scrisoare de garantie bancara cu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie, Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata. Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentru operatorii economici din strainatate (dupa caz);
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de
bugetul local. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.C.EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU : Director General Zaharia Alexandru, Director economic: Buga Rodica Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Documentele oficiale depupuse de persoanele juridice strainevor fi prezentate in copii legalizate, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2009, 20010, 2011)in domeniul de
activitate aferent obiectului contractului. In cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va
considera indeplinita in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Experienta similara.
Se va prezenta unul sau mai multe contracte in baza carora au fost efectuate furnizari similare in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fi fost de minim 2240000 lei fara TVA. Copii ale contractelor de furnizare sau copii de pe partile relevante ale contractelor. Se va mentiona curs lei/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei, respectiv se va indica cursul mediu anual lei/euro omunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Certificat ISO 9001 sau echivalent al ofertantului, In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, va prezenta documente in acest sens;
Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor(se solicita aceasta cerinta deoarece contractul de furnizare are si componenta de servicii-transportul produsului). In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, va prezenta documente in acest sens;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ?PretulNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una);Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact.Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa LE vor exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale se va solicita operatorilor economici noi oferte financiare care se vor depune in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Victoriei, bl.45, nr.45, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Tel. +40 253238220, Fax: +40 253238221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 07:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer