Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bitum rutier


Anunt de participare numarul 141753/01.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU
Adresa postala: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Zaharia, Tel. +40 253238220, Email: [email protected], Fax: +40 253238221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu actionar majoritar Municipiul Tg-Jiu prin Consiliul Local
Activitate (activitati)
Altele: Prestari servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bitum rutier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg-Jiu, Str.Margaritarului nr.10
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bitum rutier 50/70
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
bitum 1200 to
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 54000 RON (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data limita de depune a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00); Data de echivalenta leu-valuta v-a fi cu 3(trei)zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie : prin retineri succesive in cuantum de 5 % din fiecare factura emisa spre decontare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG lit.a), lit.c1) si lit.d)vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.C.EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU : Director General Zaharia Alexandru, Director economic: Buga Rodica, Mitutoiu C-tin Doru, Almasan Mioara-serviciul Licitatii, Dumitru Profira-Oficiul Juridic, Tudorescu Gabriel- sef sector ;Dodenciu Dana-jurist;Popescu Nicolae: Sef sector, Popescu Ioana-economist, Urlan Cecilia-Sef serviciu Informatii privind persoane juridice/fizice romane.Se va prezenta certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice valabil la data limita de depunere a ofertelor;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea, , conform cu originalul", semnata si stampilata.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Pentru ofertantul clasat pe primul loc autoritatea contracanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original /copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formular; In cazul unei asocierii fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada indeplinirii experientei similare: unul sau mai multe contracte incheiate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fi fost de minim 3600000 lei fara TVA.
Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa, ,valoarea, perioada de livrare, beneficiari"
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
certificat ISO 14001 sau echivalent(se solicita aceasta cerinta deoarece contractul de furnizare are si componenta de serviciii-transportul produsului la sediul beneficiarului)
certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa, ,valoarea, perioada de livrare, beneficiari"Se va mentiona curs lei/euro vut in vedere pentru calculul echivalentei, respectiv se va indica cursul mediu anual lei/euro omunicat de BNR pentru fiecare an in parte. 2012:1 euro=4, 4560 lei;2011:1 euro=4, 2379 lei;2010:1 euro=4, 2099 leise va completa formularse va prezenta copiese va prezenta copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1(una)zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 11:00
Locul: SC Edilitara Public SA, strada Victoriei, bl.45, nr.45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune de catre acesti operatori economici noi oferte financiare in plic sigilat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala: tg-jiu, str.Victoriei, bl.45, nr.45, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Tel. +40 253238220, Fax: +40 253238221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer