Licitatie Publica - ACHIZITIE BOSENTAN SI SILDENAFIL
Anunt de participare numarul 134057/20.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 0213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE BOSENTAN SI SILDENAFIL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL INSTITUTULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 270.18 si 1, 144, 638.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente va fi functie de modalitatea de alocare afondurilor bugetare, respectiv: lunar, trimestrial sau semestrial.Valoare estimata Lot 1- 146299.31 lei Valoare estimata Lot 2- 998338.74 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie medicamente 2 loturi bosentan si sildenafil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622200-8 - Antihipertensive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
loturi bosentan si sildenafil conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 270.18 si 1, 144, 638.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 22891 lei detaliata in anexa B pentru fiecare lot si care va trebui sa fie valabila cel putin 90 de zile, raportat la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului subsecvent, daca contractul subsecvent depaseste 15000 euro.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractante conform modelului indicat in Formularul nr.12, constituita- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea -formular 1scanat in format .pdf;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - : completare formular 2-scanat in format .pdf;
Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006-completare Formular3-scanat in format .pdf;
Mentionam persoanele cu functii de deciziedin cadrul institutului si care aproba semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire
Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Ing. Gh. Dumitrescu
Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta -: completare Formular43-scanat in format .pdf;
Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat- se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele (original sau conform cu originalul-scanat in format .pdf)
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele (original sau conform cu originalul-scanat in format .pdf) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?din care sa reiasa:
domeniul de activitate al ofertantului, conformCAEN, corespunde obiectuluiprocedurii; original sau copie conform cu originalul-scanat in format .pdf;
Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Bilant contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie de ditributie angroeliberata deMinisterul Sanatatii-
Agentia Nationala a Medicamentului;
2.Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentelor;
3.- CERTIFICAT de conformitate A PRODUSELOR CU MARCA CE/GMP, EMIS DE ORGANISME ABILITATE IN ACEST SENS.
Documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E.sau a altor organisme similare din state din afara acesteia, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
389/10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ATENTIE !!!In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP , in conditii ce vor fi comunicate in timp util.Contractele subsecvente se vor incheia fara a relua competitia iar calendarul estimativ de atribuire a acestora este: Martie 2012, Aprilie 2012, Iunie 2012, Septembrie 2012, Noiembrie 2012.Cantitatea minima ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent(lot 1): 90 tbCantitatea maxima ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent(lot 1): 1800 tbCantitatea minima ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent(lot 2): 56 tbCantitatea maxima ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent(lot 2): 1484 tbFrecventa atribuirii contractelor subsecvente se va face functie de modalitatea de alocare afondurilor: lunar, trimestrial sau semestrial.Sildenafil - cant. min.90 tb.cant.max.7110 tb.-Bosentan- 56 tb cant. min - 5936tb. cant. max
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIL JURIDIC
Adresa postala: sos. fundeni nr. 258 sector 2 bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 073235, Romania, Tel. +40 213175221, Fax: +40 213175222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 07:16