Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie buldoescavator pe pneuri


Anunt de participare numarul 55859/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Segarcea
Adresa postala: Segarcea, str. Unirii, nr.52, Localitatea: Segarcea, Cod postal: 205400, Romania, Punct(e) de contact: Corina Dumitru, Tel.0251210750, Email: [email protected], Fax: 0251210795
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie buldoescavator pe pneuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: PRIMARIA SEGARCEA, STRADA UNIRII NR. 52
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei: Achizitie buldoescavator pe pneuri
cod C.P.V. 29522000-4 Utilaj pentru terasamente, utilaj pentru escavare si piese ale acestora
cod C.P.V. 66140000-3 Servicii de leasing financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UNA BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 352, 942RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare- 3500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local.Mentionam ca achizitia se va efectua in leasing pe o perioada de 5 ani si cu un avans de 20% din valoarea totala a contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi ofertanti economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima: completare formulare conform anexa 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta minima obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
completare formulare conform anexa 3
. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice romane Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zilePersoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile
Persoane juridice / fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilCerinta minima: ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competenteInformatii privind cifra de afaceriCerinta minima : completare formular anexa 4
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.: (nu mai mare decat de 3 orivaloarea estimata a contractului)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitate patrimoniala(capital propriu / total pasiv x 100)Cerinta minima: 30%Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente x 100)Cerinta minima: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate produs
Se vor atasa certificatele de conformitate a bunului.
Autorizare pentru comercializare
Se va atasa autorizatia de comercializare a bunului.
Autorizare pentru livrarea produselor
Se va atasa autorizatia pentru livrarea bunului.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate
Se vor atasa dupa caz toate autorizatiile care atesta buna functionare a bunului si conformitatea acestuia cu standardele in vigoare, certificatul de origine, precum si agrementele tehnice necesare.
Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii
Se vor atasa schite tehnice si poze ale utilajului in cauza, cu specificatiile tehnice de rigoare, precum si agremetele tehnice ale utilajului vizate si aprobate de comisia tehnica autorizata.
Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta un formular cu subcontractantii si serviciile furnizate.
V.5. Standarde de asigurarea calitatiiCertificat ISO 9001 (sau echivalent) sau in curs de implementare, V.6. Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 (sau echivalent) sau in curs de implementare
V.7. Sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale Certificat OHSAS 18001/2005(sau echivalent) sau in curs de implementare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principale bunuri furnizate in ultimii 3 aniCompletare formular anexa 5Cerinta minima: doua contracte similareLista de experienta similaraCerinta minima: completare formular anexa 6Furnizari similare: 80..000 EuroRecomandari de la beneficiariCerinta minima: minim 2 recomandari de la beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul primariei Orasului Segarcea, strada Unirii nr. 52- casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 14:00
Locul: sediul Primariei Orasului Segarcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleus, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Strada Bd. N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Segarcea
Adresa postala: Strada Unirii nr. 52, Localitatea: Segarcea, Cod postal: 205400, Romania, Tel.0251/210750, Email: [email protected], Fax: 0251/210795
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer