Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie buldoexcavatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 140074/01.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Mihaly, Tel. +40 365403679, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
sociatate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie buldoexcavatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aria de activitate E.ON Gaz Distributie SA
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 700, 000 si 21, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia minim 1 contract subsecvent / perioada acordului cadru. Valoare cel mai mare contract subsecvent 2.700.000 ron. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contracte subsecvente in functie de necesitate.Cantitatea minima estimata este de 10 buc, cantitatea maxima estimata este de 80 buc.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie buldoexcavatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata a acordului cadru este de 10 buc buldoexcavatoare.
Cantitatea maxima estimata a acordului cadru este de 80 buc buldoexcavatoare.
Cantitatea primului contract subsecvet este de 10 buc.
Cantitate minima contract subsecvent 1 buc.
Cantitate maxima contract subsecvent 10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 216.000 lei, fara TVA. Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 100 zile calendaristice de la termenul limita de primire a candidaturilor. Garantia de participare se va depune impreuna cu candidatura. Nu se accepta fila cec sau depunere de numerar la caseria unitatii. Nu se accepta ordin de plata care nu sunt vizate de banca. 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii E.ON Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA completat;Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE completat;Cerinta nr 3: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se completeaza de catre operatorul economic/asociere si nu de fiecare asociat in parte: Formularul CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr 4: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatiicontractante sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctBogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteAngela Vasile- Consilier JuridicAndrei Mihaly - Presedinte comisie de evaluareRadu Vlad Dorian - Imputernicit al autoritatii contractanteMarius Catana - Imputernicit al autoritatii contractanteCatarlan Gheorghe - Imputernicit al autoritatii contractanteNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea celor 4 cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita certificat ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care acest document se depune in copie autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cifra de afaceri minima de indeplinit: 5.346.000, 00 lei (1.189.586, 11 euro)
Ca si modalitate de indeplinire se va prezenta formular aferent cifrei de afaceri. La completarea formularului aferent cifrei de afaceri, in ceea ce priveste echivalenta euro, se va utiliza cursul mediu leu/euro publicat de BNR pentru anul in cauza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita experienta similara prin care Ofertantul va face dovada existentei unui portofoliu de clientii carora le-a furnizat produse similare: valori, perioade de livrare, cantitatea. Nivelul minim al experientei similare este de 2.700.000 ron (600.801, 07 euro).
Ca si modalitate de indeplinire se completeaza formular de experienta similara. La completarea formularului aferent experientei similare, in ceea ce priveste echivalenta euro, se va utiliza cursul mediu leu/euro publicat de BNR pentru anul in cauza.
Gradul de acoperire cu unitati service agreate de producator pentru repararea buldoexcavatoarelor trebuie sa fie de minimum 60%. Prin grad de acoperire intelegem Judetele in care sunt alocate buldoexcavatoarele in care exista unitati service agreate de producatorpentru repararea buldoexcavatoarelor ofertate. Judetele in care sunt alocate buldoexcavatoarele sunt: Judetul Mures, Judetul Cluj, Judetul Iasi, Judetul Timis, Judetul Sibiu. Gradul de acoperire este calculat dupa formula: A/Bx100. Unde: A- Judetele in care sunt alocate buldoexcavatoarele in care exista unitati service. B-Judetele in care vor fi alocate buldoexcavatoarele. Prin unitate de service se intelege atelier de service precum si unitate mobila de service.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Pretul ofertei = [Suma de cantitate x pret unitar]+[Suma de cantitate x Pret revizii/6 ani]+[Suma de cantitate x Cost transport/revizie] Unde: Pret unitar = pretul buldoexcavatorului, asa cum este descris in caietul de sarcini cu conditia de livrare DDP in locatiile Achizitorului (2 buc la Timisoara, 2 buc la Sibiu, 2 buc la Cluj Napoca, 2 buc la Targu Mures, 2 buc la Iasi). Pret revizii/6 ani = reprezinta costul reviziilor cu tot cu manopera pentru o durata de 6 ani cu un rulaj de 1000 ore functionare/an; Cost transport/revizie = reprezinta costul total al deplasarii unitatii de service pentru revizie (inclusiv diurna etc.) dus-intors intre locatia unde este alocat un buldoexcavator si unitatea de service cea mai apropiata.
2.
Termen de garantie
10%
Descriere: Factorul Termen de garantie reprezinta perioada de garantie acordata produselor exprimata in luni. Termen de garantie minim acceptat este 24 luni. Termen de garantie maxim (peste care nu se acorda punctaj suplimentar) este 72 luni.Pentru valorile ofertate pentru factorul de evaluare termen de garantie aflat intre termenul minim acceptat si maxim, punctajul se acorda astfel: a. cea mai mare valoare a factorului obtine punctaj maxim; b. alta valoare decat cea de la punctul a se acorda astfel: Punctaj factor(n)= ((Valoare factor(n) - Valoare minima considerata admisibila) / (Valoare maxima considerata admisibila ? Valoare minima considerata admisibila) )x Punctaj maxim alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 14:00
Locul: Targu Mures, Trandafirilor 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va departaja ofertele in functie de factorul Pretul ofertei, conform metodei de calcul mentionate la criteriul de evaluare Pretul ofertei, Sectiunea IV.2.1). Aceasta metoda de departajare se va aplica doar ofertelor care au punctaje egale. Sectiunea IV.1.2. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a preselecta candidaturile calificate in situatia in care numarul acestora va fi mai mare de 3. Numarul maxim de candidati care vor fi preselectati este de 3 candidati. Criteriile de preselectie aplicabile in situatia in care sunt mai mult de 3 candidati sunt urmatoarele: 1. Cifra de afaceri provenita din vanzarea de buldoexcavatoare si utilaje similare (excavatoare, buldozere etc.) pe ultimii 3 ani. Punctajul pentru etapa de preselectie se acorda de catre comisia de evaluare pe baza aprecierii obiective pentru fiecare criteriu astfel :1. Cifra de afaceri: a) Operatorului economic care are cifra de afaceri cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alta cifra de afaceri decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel: CAn=(CAn/ CAmaxim) x punctaj maxim acordat. Termenul de valabilitate al ofertelor este de 100 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic SC E.ON Gaz Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer