Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR


Anunt de participare numarul 61491/14.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GURA VAII (CONSILIUL LOCAL GURA VAII)
Adresa postala: GURA VAII, Localitatea: Gura Vaii, Cod postal: 607220, Romania, Punct(e) de contact: VASILE PASCU, Tel.0234334500, In atentia: jr PIRVU NICOLAE, Email: [email protected], Fax: 0234334826
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA GURA VAII, JUDETUL BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522110-8 - Buldozere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 1000 LEI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 12C-Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A ;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ;
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local-Certificat constatator, , emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialb) Persoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata)
c) Persoane juridice /fizice straine
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
hiderii, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente- declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului;Se va completa si depune, in original, Formularul 3 din Sectiunea Formulare.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor livrari de utilaje din aceeasi categorie in ultimii 3 ani
Se va completa Formularul 12D din sectiunea Formulare
b) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;c) autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti)Autorizatia de livrare trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute de Formularul 4 din Sectiunea Formulare, completata de producator.In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular 4.a din Sectiunea Formulare).
d) Lista unitatilor de service-lista cuprinzand unitatile de service prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere
in perioada de garantie a produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
80%
Descriere:
2.
TERMEN DE LIVRARE
10%
Descriere:
3.
TERMEN DE GARANTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: CHTANTA LA SEDIL PRIMARIEI GRA VAII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI GURA VAII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT POATE ASISTA LA DESCHIDEREA OFERTELOR CONF ART 33(2) HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 407585, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer