Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR


Anunt de participare (utilitati) numarul 98170/16.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TSP ECOTERM S.A.
Adresa postala: STR.TINERETULUI NR.3 NAVODARI, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN DRAGOS, Tel.0241/768313/760656, Email: [email protected], Fax: 0241/768322, Adresa internet (URL): www.ecoterm-navodari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.TSP ECOTERM S.A.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BULDOEXCAVATOR NOU PE PNEURI
Valoarea estimata fara TVA: 67, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
BULDOEXCAVATORUL VA FI ACHITAT IN COMPENSATIE CU TERENsi diferenta in numerar.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Se solicitaca in cazul asocierii acordului/contractului de asociere sa fie legalizat inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie completata conform Formularului nr. 2 (Sectiunea Formulare a prezentei documentatii) .
Cerinta obligatorie: completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 conform Formularului nr. 4 din Sectiunea Formulare.
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, astfel: 1. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat - original sau copie pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale original sau copie pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie pe care va aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat¦NesolicitatCerinta obligatorie: Situatia financiara bilant contabil la 31.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - copii pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
Formularul Informatii Generale (Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare) - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte: - declaratie privind lista livrarilor de produse in ultimii 3 ani, Formularul nr.6.1 din Sectiunea Formulare) original
- minim o recomadare pentru furnizare, cu valoare de minim 200.000lei-3 experiente similare.Autorizatie pentru furnizarea produselor.Va fi prezentata autorizarea ofertantului pentru livrarea produselor, emisa de catre producator (Formularul 12 din sectiunea Formulare) - original sau copie conform cu originalul , . Certificarea sistemului calitatii. Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca producatorul are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO ISO 9001, 14001 si 18001 sau echivalent copie pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 12:00
Locul: S.C.TSP ECOTERM S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa : Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al S.C.TSP ECOTERM S.A.
Adresa postala: Str. Tineretului nr.3, ,Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel.0241/768330, Email: [email protected], Fax: 0241/768322, Adresa internet (URL): www.ecoterm/navodari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer