Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie buldoexcavator cu pneuri 1 buc.


Anunt de participare numarul 22590/09.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ciucurova (Consilul Local Ciucurova Jud. Tulcea)
Adresa postala: com.CiucurovaJud. Tulcea, Localitatea: Ciucurova, Cod postal: 827055, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Feodor, Tel.0240576579, Email: [email protected], Fax: 0240576501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie buldoexcavator cu pneuri 1 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Primaria com.Ciucurova jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie buldoexcavator cu pneuri nou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221800-2 - Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc buldoexcavator cu pneuri nou
Valoarea estimata fara TVA: intre 210, 000 si 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 2000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-completare Formular 12B. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre Bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 150 000 euro (formular B2) - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an: bilantul contabil din anul 2005, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Formular 12D Cerinta minima- cel putin 3 contracte al carui obiect a fost furnizarea de produse IDENTICE. obligativitatea prezentarii cel putin a trei recomandari din partea 3 beneficiari/clienti .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: cumparare de la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2007 11:00
Locul: Locul: Sediul Primariei com.Ciucurova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Adresa: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitate: Bucuresti Cod postal: 030084 Tara: Romania E-mail: [email protected] Telefon: 021/3104641 Adresa internet: Fax: 021/3104642 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021/3104641, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consilul Local Ciucurova
Adresa postala: Consilul Local CiucurovaAdresa postala: com. Ciucurova jud. Tulcea , Localitatea: Ciucurova , Cod postal: 827055 , Romania , Tel.0240576579, Localitatea: Ciucurova, Cod postal: 827055, Romania, Tel.0240576579
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilul Local Ciucurova
Adresa postala: Adresa postala: com.Ciucurova jud. Tulcea. , Localitatea: Ciucurova , Cod postal: 827055 , Romania , Tel.0240576579 , Fax: 0240576501, Localitatea: Ciucurova, Cod postal: 837055, Romania, Tel.0240576579
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2007 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer