Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie buldoexcavator pe pneuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 139177/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie buldoexcavator pe pneuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Adm. II al SC Conpet SA, Ploiesti, Str. Rezervoarelor, Nr. 8
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie buldoexcavator pe pneuri (masina autopropulsata cupa + brat excavator).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7200 lei.Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: a. prin virament bancar, in contul CONPET (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate dovedit prin prezent.cererii de plata avizata de banca platit., pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor; b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din "Formulare", in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 7200 lei fie conditionat fie neconditionat, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta estedatorata din cauza existentei situatiilor prevazute de art.87 din HG 925/2006 (se enumera situatiile).In plus, obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de part., iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:3600 lei. c.prin OP, cu cond.confirm.de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez.pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentariidovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul incare ofertantul beneficiaza de reducerea prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. 10% din valoarea fara TVA a contractului; prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, in conditiile prevazute in HG 925/2006, conf. art. 90
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta
Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca
ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.
Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3. Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiile competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are
obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6. Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ing. Nicolae Alexandri ? Director General, Ec. Elena Buzatel ? Director Financiar, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta Dezvoltare, Ing. Vasile Crisan ? Director Logistica Achizitii; ec. Eugenia Goicea, Ctb. Eronimus Ioana; cs.jr. Dau Violeta, cons. jr. Vasile Geanta; sing. Zoze Schiopu, ing. Leonard Radulescu; exp.jr. Dan Manolache ?Sef Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii; ec. Andrei Camen - Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii. Cerinta nr. 1. Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul". In acest ultim caz autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011, de minimum 720.000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2 Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se solicita Declaratie si lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ? maximum 3 contracte cu valoare cumulata de minimum 300.000 lei, copii contracte, recomandari, receptii. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza si a caror valoare cumulata a fost de 300.000 lei
Ofertantul va anexa: copiile paginilor relevante ale contractelor prezentate ca experienta similara, din care sa reiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului; copii ale proceselor verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct, documente care sa confirme prestarea serviciilor si veloarea acestora.
Cerinta nr. 2 Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original, Formualrul nr. 9 si anexa la acesta , din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura si stampila in original (sau va prezenta acord de subcontractare, semnat). Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 conform cerintelor de mai sus, in original si in limba romana, traducere legalizata.
In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9, in care va preciza faptul ca nu are subcontractanti.
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001) sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit.electron.participa ofert.inreg.in SEAP si cu oferte admisibile.In conf.cu art.38 alin.(4) din HG 925/2006, refuzul de inreg.in SEAP pt.particip.la etapa finala de l.e. e asimil.cu retragerea ofertei.In cadrul l.e., reofertarea se ref.la pretul din Formul.de oferta; Pt.l.e., a.c. invita ofertantii admisi sa prez.preturi noi. Invit.de particip.si notif.de incep.sunt generate si transm.automat de sist.la email-ul inreg.; Pretul ofertatin runda 1 treb.sa fie mai mic decat cel initial.In cazul in care pretul este aparent neobisn.de scazut conf.prev.art.36 ind.1 alin.(1) din HG 925/2006, a.c. va sol.justific.acestuia. Ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii POT vedea nr.de particip.inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale licit.el.: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modif. in cadrul unei runde pretul, la stab.clasam. final e luata in consid.ultima oferta depusa (electronic sau initial).Dupa runda de of.el., a.c. va sol.transm.ofertei fin.cu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ATRIBUIREA CONTRACTULUICerinte obligatorii: Ofertantul va completa si va prezenta Formularul nr. 13 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, Declaratie privind clauzele contractuale obligatorii.Oferta va fi considerata neconforma conform art. 36 alin. (2) lit. b) din HG 925/2006 in cazul in care se fac propuneri referitoare la clauzele contractuale obligatorii care sunt in mod evident dezavantajoase autoritatii contractante.Nu se accepta actualizarea pretului unitar al contractului. Pretul unitar din oferta ramane ferm.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Conpet SA Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer