Licitatie Publica - Achizitie buldoexcavator pe pneuri
Anunt de participare (utilitati) numarul 19115/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoficare 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0248222978, In atentia: ing. Mihai Mogos, Email: [email protected], Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. TERMOFICARE 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0729980426, In atentia: Domnului Mihai Mogos, Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. TERMOFICARE 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii, Tel.0248222978, In atentia: Doamnei Carmen Gheorghita, Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. TERMOFICARE 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0248214793, Fax: 0248222965
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie buldoexcavator pe pneuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Termoficare 2000 SA Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie buldoexcavator pe pneuri, putere motor 70 kw, viteza 40km/h, cupa sapare -0.2mc, adancime sapare 5500mm, forta rupere cupa 60kN, forta rupere brat 40KN. Capacitate cupa multifunctionala - incarcare 1mc, inaltime descarcare 2600mm. Alte date conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie buldoexcavator pe pneuri-1buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 60, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 30.08.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie-1000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata numai in cazul in care o oferta comuna depusa de un grup de operatori este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, formular 12A. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din OUG34/2006, formular 12B. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C. Certificate fiscale privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertei. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Fisa de informatii generale - formular 3. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - formular 12D. Scrisoare de inaintare - formular 8. Declaratie privind subcontractantii - formular 12G, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil- declaratie privind cifra de afaceri globale in suma fixa care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost de la Biroul investitii, dupa achitarea facturii la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.09.2007
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 12:00
Locul: Sediu societatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA ANMRAP
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA ANMRAP
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.TERMOFICARE 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248222956, Fax: 0248222965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 14:40