Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie cabina de vopsit autovehicule


Anunt de participare numarul 51005/26.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Baza Centrala pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor
Adresa postala: Bd. Timisoara nr. 10B, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061328, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL PLANIFICARE ACHIZITII si CONTRACTE, Tel.316.10.61, In atentia: d.luiHUMINIUC CEZAR, Email: [email protected], Fax: 317.05.04, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cabina de vopsit autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarecabina de vopsit autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36970000-1 - Cabine pentru vopsit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cabina de vopsit autovehicule 1 cpl
Valoarea estimata fara TVA: 504, 202RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de5042, 02 lei, sub forma de scrisoare bancara si garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea totala fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - bugetul de statModalitati de plata: O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Cerinte obligatorii: Pentru persoane juridice romane : a) declaratie privind eligibilitatea;
b) declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din O.U.G.34/2006;
c) certificat fiscal, privind impozitele si taxele locale, care sa ateste ca nu se inregistreaza cu debite, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
d) certificat de atestare fiscala privindpata taxelor si impozitele la bugetul consolidat de stat eliberat de A.N.A.F., valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
e) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente
Pentru persoanele juridice straine:
a) formularetip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este stabilit/rezident, valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.
b) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se solicita: a) bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006 si ultimul bilant pe anul 2007, vizate si inregistrate de organele competente;
b) minim doua scrisori de bonitate sau recomandari de la banci sau societati de audit financiar si contabil;
c) declaratieprivind cifra de afaceri pentru anii 2005, 2006 si 2007;
Niveluri specifice minime necesare: pentru a fi calificat, cifra de afaceri medie pentru aceasta perioada a ofertantului, trebuie sa fie de minim 150.000 EURO (echivalentul leu /euro : conform cursului comunicat de B.N.R. in data de 12.05.2008, valabil in data de 13.05.2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se solicita: a) declaratie privind lista principalelor contracte de livrare de produse, pentru echipamente (cabina de vopsit autovehicule) incheiate in ultimi 3 ani;
b) minim doua recomandari din partea altor beneficiari/clienti cu care ofertantul a avut incheiate contracte de furnizare produse, (cabina de vopsit autovehicule);Nota:
Documentele solicitate persoanelor juridice straine la pct. III.2.1), III.2.2 , III.2.3)vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana, sau in copie legalizata insotita de o traducere autorizata in limba romana;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, cu imputernicire si act de identitate, pasaport .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI -SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 106-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+40213321240, Fax: +40213323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA CENTRALA PENTRU ASIGURAREA TEHNICA A MISIUNILOR Serviciul Aprovizionare-Depozitare
Adresa postala: BULEVARDUL TIMISOARA, nr. 10B, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0613285, Romania, Tel.021.316.10.61, Email: [email protected], Fax: 021.317.05.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer