Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie cabluri electrice de inalta tensiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 113172/20.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO010861, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Dinica, Tel. 021-3074120, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3074555, Adresa internet (URL):  www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie cabluri electrice de inalta tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SERV LOGISTIC-BDCC , STR INTR VAGONULUI, NR 11, SECT 2, BUCURESTI
COD cpv;31321300-5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie cabluri electrice de inalta tensiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321300-5 - Cablu de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11, 360 km cabluri electrice de inalta tensiune
Valoarea estimata fara TVA: 36, 580EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 700euro sau 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic -Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4 din sectiunea IV- Formulare
In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art. 180 si 181 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul respecta prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 -Cerinta obligatorie: se va completa Formularul 10 atat de catre ofertanti cat si de catre subcontractanti , daca este cazul. In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art. 69 si 691 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Declaratia ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? se va intocmi Formularul 11 conform modelului prevazut in sectiunea IV- Formulare
V.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala Cerinta obligatorie : completare formular5 ?informatii generaleAutorizare de livrareCerinta obligatorie: Autorizarea de livrare pentru produsele ofertate, ce fac obiectulprocedurii de achizitie trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor. Aceasta se emite de catre producator sau intermediari (distribuitori). In cazul in care autorizarea provine de la intermediari, se va prezenta si autorizarea de la producator astfel incat circuitul autorizarilor sa fie complet (producator-intermediari-ofertant). Documentul care face dovada autorizarii, va contine in mod obligatoriu urmatoarele elemente: data emiterii, perioada de valabilitate, numele, functia si semnatura reprezentantului emitentului, precum si stampila.( a se vedea Formularul 6 -model orientativ)
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 aniCerinta obligatorie: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani. Se va completa Formularul 7 impreuna cu anexa din sectiunea ?Formulare?.
Recomandare din partea unor beneficiari/clientiCerinta obligatorie: prezentarea unei recomandari emise de unul dinbeneficiari ai ofertantului, privind produse similare celor ce fac obiectul acestei proceduri. Aceasta recomandare nu va fi mai veche de 3 ani si va fi aferenta contractelor/comenzilor prezentate in lista principalelor livrari.
Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul reperului ofertat.Cerinta obligatorie: se va formula de catre societatea ofertanta. Nu se accepta declararea mai multor alternative de producatori pentru un anumit produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1452/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 11:00
Locul: sediul ratb , sector 1, b-dul dinicu golescu, nr1, -serv logistic , etajul 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este gratuita, publicata in SEAP, si poate fi accesata la adresa de internet : www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  strada stavropoleus nr6 , sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul bucurestisectia ix contencios administrativ
Adresa postala:  b-dul unirii, nr37, sector3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  07000, Romania, Tel. 0213044543, Fax:  0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic contencios
Adresa postala:  b-dul dinicu golescu , nr 1, sector 1, ,Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  07000, Romania, Tel. 0213074000, Fax:  02130147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer