Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie cabluri electrice de inalta tensiune EPR/EVA flexibilitate 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 81458/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Tinca, Tel.021-3074120, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie cabluri electrice de inalta tensiune EPR/EVA flexibilitate 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ratb-sad Bucuresti- str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 428.2 si 312, 052.92RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza a se incheia 2contracte subsecvente :1 CONTRACT (AUG 2009) min 10550m si max 16525 mSI al doilea in dec 2009: cantit min: 10500msi max 16475 m
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unei cantitati totale deminim 21050 m si maxim 33.000m de cabluri electrice de inalta tensiune EPR/EVA flexibilitate 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321300-5 - Cablu de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia unei cantitati totale deminim 21050 m si maxim 33.000m de cabluri electrice de inalta tensiune EPR/EVA flexibilitate 5
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 428.2 si 312, 052.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.08.2009 pana la 31.03.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare;3.700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilor catre bugetul general consolidat
Certificat de atestare fiscala privindtaxele si impozitele locale
persoane jurice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselorDeclaratie privind lista principalelor livrari,
Recomandari din partea unor beneficiari/clientiDeclaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul si firma de provenienta a reperului ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1018
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 12:00
Locul: sediul ratb b-dul dinicu golescu nr 1, sector 1, bucuresti, etajul 6, serviciul contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
procedura se va incheia cu un acord cadru cu reluarea competitiei.Autoritatea contractanta atribuie contracte operatorului/operatorilor economici semnatari, ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze produsele care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.Acordul cadru va fi incheiat cu un nr. de maxim 3 operatori economici grupati intr-un clasament in ordinea crescatoare a preturilor oferite .Autoritatea contractanta va incheia contractele subsecvente pe masura aparitiei necesitatilor cu ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit in functie de valoarea totala a contractului subsecvent pentru care se face reofertarea, alcatuitin urma reluarii competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru.In acest sens va transmite concomitent acestora o invitatie de participare la reofertare prin care acestia isi pot imbunatati pretul unitar al produselor ofertate pastrand neschimbate celelalte conditii ale ofertei initiale.In cazul in care autoritatea contractanta nu obtine imbunatatiri ale pretului unitar , va incheia contractul subsecvent cu ofertantul situat pe primul loc in clasamentul initial. In cazul in care ofertantul situat pe primul loc in clasament declara ca nu are capacitatea de a incheia contractul subsecvent sau ca nu mai poate furniza produsele conform contractului subsecvent aflat in derulare, promitentul achizitor va incheia contractul subsecvent cu promitentul furnizor situat pe locul imediat urmator.se va incheia cu un acord cadru cu reluarea competitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS, NR6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104643
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI , SECTIA IX CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR 37, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213044542, Fax: 0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR OUG nr34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS RATB
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR 1, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213074000, Fax: 0213147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer