Licitatie Publica - Achizitie CABLURI SI CONDUCTOARE ELECTRICE
Anunt de participare numarul 42710/06.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV CURTEA DE ARGES S.A.
Adresa postala: Str. BARAJULUI, Nr. 1, CURTEA DE ARGES, Judetul ARGES, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU PALAGHIEA, Tel.0248721701, In atentia: Emil VASILE, Email: [email protected], Fax: 0248721716, Adresa internet (URL): www.hidroservarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.hidroservarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de intretinere, revizii tehnice, reparatii si modernizari la agregatele si instalatiile energetice cod 4011
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie CABLURI SI CONDUCTOARE ELECTRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Curtea de Arges, str. Barajului, nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cabluri electrice si conductoare din cupru, pentru realizarea lucrarilor in instalatiile energetice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28421130-9 - Cablu de joasa tensiune (Rev.1)
28421500-4-Cablu de semnalizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr. 1 la Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 390, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 3.000 lei, pentru ambele loturi (2000-lot 1 si 1000-lot 2) prin: - scrisoare de garantie bancara sau- ordin de plata sau fila CEC sau- numerar la casierie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata: ordin de plata in 40 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleCifra de afaceri anuala pe ultimi 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani.Autorizare pentru livrarea produselor din partea producatorului sau a distribuitorului/integratorului autorizat.
Conformitatea produselor cu standardele romane sau europene in vigoare (dimensiuni, calitate), atestata de producator sau distribuitorul autorizat al producatorului.
Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 pentru producator si atasarea de catre ofertant a unui certificat de calitate pentru produse similare furnizate anterior altor achizitori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria achizitorului sau OP in contul acestuia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 14:00
Locul: FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICIIHIDROSERVCURTEA DE ARGES S.A., str. Barajului, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesara aceasta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.219947, Fax: 219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr. 1, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248721701, Email: [email protected], Fax: 0248721716, Adresa internet (URL): www.hidroservarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2008 16:40