Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie caciuli imblanite si costum vatuit


Anunt de participare (utilitati) numarul 139632/12.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA CAMPEAN, Tel. +40 365403752, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie caciuli imblanite si costum vatuit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile E.ON GAZ DISTRIBUTIE
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 155, 700 si 311, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caciuli imblanite si costum vatuit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37411000-2 - Echipament de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caciuli imblaniteCantitatea estimata acord cadru 600 bucCantitatea primului contract subsecvent 300 bucCantitate minima contract subsecvent 1 bucCantitate maxima contract subsecvent 300 buc.
si Costum vatuitCantitatea estimata acord cadru 600 bucCantitatea primului contract subsecvent 300 bucCantitate minima contract subsecvent 1 bucCantitate maxima contract subsecvent 300 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 311, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
5605, 20 Ron Conform legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006.- Garantia trebuie sa fie irevocabilaNu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de bancaContul in care se depune garantia de participare este: RO11 BRDE 270 S V275 4041 2700 BRD Tirgu MuresDurata de valabilitate a garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor Garantie de buna executie se va constitui cf art. 90 din HG 925/2006 - 10%din valoarea fiecarui contractul subsecvent,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii E.On Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima : completareformular2Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Virgil Metea - Director GeneralRadu Petre - Director General AdjunctBogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteErwin Wagner- Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteAngela Vasile- Consilier JuridicAngela Ogrean - Rep. SolicitantDorin Creifelean - Rep. SolicitantAndreea Campean- Presedinte comisie de evaluareNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea acestor cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Cerinta minima : completare formular 2AIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Candidaturile/ofertele depuse de operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile candidatilor/ofertantilor in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, pot fi excluse din procedura conform art.181 alin c1 din OUG 34/2006.Certificatul constatator cu elemente negative emis in temeiul art. 97 1din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a respinge candidatura acestui ofertant.Certificat fiscal /certificat echivalentCertificat Fiscal, fara inscrisuri din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si cel consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor/candidaturilor. Documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaIn conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa obligatoriu si formularul 2D. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila/ copie legalizata, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractuluiIn cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite desau declaratie pe proprie raspundere.subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate sub urmatoarele forme: original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 308.286 RON sau 68.826 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe va prezenta cel putin o recomandare, incluzand nume si date de contact. Recomandarile trebuie sa exprime calitatea produselor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale
Experienta similaraCerinta minima : Prezentarea cel putin a unei copii de parti relevante dintr-un document/contract (copie) prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie deminimum 155.700.Valorile mentionate sunt fara TVA.Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice
25%
Descriere: Numar puncte maxim acordat pentru acest factor de evaluare este de 25 puncte, urmand a se puncta conformsubfactorilor detaliati in specificatia tehnica doar caracteristicile suplimentare caietului de sarcini. Modul de calcul subfactorii de evaluare si numarul de puncte maxim acordat din punct de vedere tehnic pentru fiecare subfactor, sunt detaliati la art. VI.3
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform prevederilor articolului 164 din OUG nr.34/2006: elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul oferteinumarul de runde ale licitatiei electronice licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;durata rundei: 1 (una) zi lucratoare;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numar puncte max. acordat pentru factorul de evaluare ?caracteristici tehnice? este de 25 pct. Factorii de evaluare si numarul de pct maxim acordat din pct de vedere tehnic, pentru fiecare produs sunt: a) termen de garantie in utilizare........................5 pct;b) reyistenta la rupere.......5 pct;c) rezistenta la sfasiere...5 pct;d) rezistenta la culorii ..........5 pct;e) rezistenta tratamentului antistatic si ignifug la spalare.............5 pct;Punctajul tehnic pentru fiecare produs ofertat se calculeaza astfel: - pentru valorile caracteristicilor tehnico-functionale cele mai performante (performante maxime) se acorda max de pct ? 5 pct(cate5 pct pentru fiecare factor).- pentru caracteristici functionale situate sub nivelul caracteristicilor celor mai performante (performante max) punctajul se calc. astfel: Pn = (performanta precizata de ofertant / performanta max.)X 5Punctajul tehnic in acest caz se calculeazaastfel: Pntotal = Pn(a)+ Pn(b)+ Pn(c)+ Pn(d)+ Pn(e)Punctajul tehnic total pentru produsele ofertate se calculeaza dupa cum urmeaza: PT =(Pntotal1*cantitate1 + Pntotal2*cantitate2)In cazul subfactorului termen de garantie nu se va pct suplimentar in cazul ofertarii unui termen de garantie mai mare decat maximul specificat in caietul de sarcini, iar ofertele cu valori sub min. specificat vor fi declarate neconforme - afirmatie valabila pentru toti subfactorii caracteristici tehnice.Daca exista ofertanti clasati pe primul loc cu acelasi punctaj final factorul de departajare va fi pretul. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Astfel cea mai mica valoare a ofertei va fi considerata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac :6 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal (art. 252 OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Dep Juridic E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Pta Trandafirilor 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer