Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CALCULATAOARE PENTIUM 4 INTEL + SIST.DE OPERARE WINDOWS+MONITOARE TFT 17', LICENTE MICROSOFT OFFICE PROFESIONAL


Anunt de participare numarul 32015/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: CORALIA FILIP, Tel.318.03.36, Email: [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CALCULATAOARE PENTIUM 4 INTEL + SIST.DE OPERARE WINDOWS+MONITOARE TFT 17', LICENTE MICROSOFT OFFICE PROFESIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA SECTOR 3, STR.PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CALCULATAOARE PENTIUM 4 INTEL + SIST.DE OPERARE WINDOWS+MONITOARE TFT 17', LICENTE MICROSOFT OFFICE PROFESIONAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30241000-0-Software pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45 DE CALCULATOARE PENTIUM 4 INTEL + SIST.DE OPERARE WINDOWS+MONITOARE TFT 17', 45 DE LICENTE MICROSOFT OFFICE PROFESIONAL
Valoarea estimata fara TVA: 225, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1350 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT INAINTE DE DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.34/2006, Certificat de atestare fiscala pentru impozite si taxe locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, Certificat constatator - obiect de activitate cod CAEN, Certificat de inregistrare. DOCUMENTELE SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil intocmit pentru exercitiul financiar pentru anul 2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, EXPERIENTA SIMILARA-se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a 3 contracte de furnizare de produse de natura similara, RECOMANDARE-se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract defurnizarecare va fi prezentat la experienta similara, Autorizatie pentru livrarea produselordirect de la producator, Informatiiprivind standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
PROPUNERE TEHNICA
20%
Descriere:
3.
TERMEN DE LIVRARE
10%
Descriere:
4.
PERIOADA DE GARANTIE ACORDATA PRODUSELOR
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CU CASH LA CASIERIA GENERALA DIN STR.PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3, PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA SI COPIE CERTIFICAT DE INREGISTRARE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 11:00
Locul: PRIMARIA SECTOR 3, STR.PARFUMULUI NR.2-4, CAMERA 34, ETAJ 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3195180, Fax: 3198246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3-DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR.PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel.3180336, Fax: 3180336, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer