Licitatie Publica - Achizitie calculatoare si aparatura de birou
Anunt de participare numarul 36246/16.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02545
Adresa postala: soseaua Panduri nr.68-72, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050662, Romania, Punct(e) de contact: DORU POPA, Tel.319.59.67, 319.48.80/253, Email: [email protected], Fax: 319.59.67
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: invatamant militar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie calculatoare si aparatura de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Laptop tip I, II, III - 14 buc, Calculatoare - 10 buc, imprimante-6 buc, server aplicatii, statie grafica, statie de lucru PIV, scaner, PDA PC poket, router, switch-uri, videoproiectoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire atasate, produsele sunt impartite in 16 loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 000 si 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2007 pana la 21.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare pe loturi de la min.50 lei la max. 756 lei, conform anexei B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri proprii realizate din taxe de invatamant.- venituri din activitatea de cercetare stiintifica, inclusiv granturilor de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, caz in care se va prezenta acordul de asociere cu lider de asociatie desemnat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5-Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul National Registrul Comertului6-Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificarea ofertantului (sau a producatorului, daca este altul decat ofertantul) privind implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul de referinta ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 13:38