Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie camasi din componenta uniformei de politie


Anunt de participare numarul 4802/10.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: MARCHIDANU VALENTIN, Tel.311.09.99; 208.25.25-int.26.171, In atentia: VALENTIN MARCHIDANU, Email: [email protected], Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie camasi din componenta uniformei de politie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unor articole de echipament din componenta uniformei de politie, respectiv camasi pentru femei si barbati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115200-0 - Uniforme de politie (Rev.1)
18321000-5-Camasi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Camasi bluza gri-bleu pentru barbati/femei: 51.440 buc.; Camasi gri-bleu/albe pentru barbati/femei: 25.150 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 587, 835RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
134 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50000 lei. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului atribuit, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare
-Certificate constatatoare privind indeplinirea la 31.07.2007 a obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor sociale catre bugetul general si local, valabile la deschiderea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul pe semestrul I-2006 si/sau scrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci/societati de audit.
-Declaratie privind cifra de afaceri pe anii 2004-2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse.
-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice pe care le detine in vederea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.
-Sa prezinte mostre ale produselorofertate.
-Documente de certificare a sistemului calitatii, din seria ISO sau echivalent.
-Minimum 2 recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S26-031192 din 07.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autotitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 11:00
Locul: sediul IGPR- Directia de Logistica str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii desemnati de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR-Directia de Logistica, Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050043, Romania, Tel.311.09.99, Fax: 317.03.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2007 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer