Licitatie Publica - Achizitie camine pentru apometre.
Valoarea Contractului:
999.000 RON
Castigatorul Licitatiei: FLUID GROUP HAGEN S.R.L.
999.000 RON
Castigatorul Licitatiei: FLUID GROUP HAGEN S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 131149/18.11.2011
Informatii anunt de participare asociat 118207
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I nr.3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel. 0250731298, In atentia: Cristian Popescu, Email: [email protected], Fax: 0250731299, Adresa internet (URL): www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie camine pentru apometre.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia autoritatii contractante din Rm. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) Acord-cadru - intelegerea scrisa intervenita intre una sau mai multe autoritati contractante si unul sau mai multi operatori economici, al carei scop este stabilirea elementelor/conditiilor esentiale care vor guverna contractele de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuite intr-o perioada data, in mod special in ceea ce priveste pretul si, dupa caz, cantitatile avute in vedere.b) La evaluarea ofertelor clasamentul se va intocmi in functie de pretul total pentru cantitatile maxime din caietul de sarcini.c) Acordul cadru va fi incheiat cu un singur operator economic.d) Operatorul economic semnatar al acordului cadru isi asuma caobligatie principala fata de autoritatea contractanta, furnizarea de produse, astfel cum a fost prevazut in acordul cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru. Solicitarea autoritatii contractante adresata operatorului economic pentru a furniza produsele, se materializeaza prin incheierea unui contract subsecvent acordului cadru.e) Autoritatea contractanta atribuie contracte operatorului economic semnatar, ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze produsele care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.f) Conditia de livrare: franco ? Depozitul Central al SC APAVIL SA din Rm. Valceag) Preturile unitare si pretul total cuvenit pentru indeplinirea contractelor subsecvente, sunt ferme in lei, si nu pot fi ajustate pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru si a contractelor subsecvente.l) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru : conform Anexala contract subsecvent.Produsele cuprinseinLista de cantitati din caietul de sarcinivor fi achizitionate cantitativ in functie de nevoia de consum curenta a achizitorului pe perioada de derulare a cordului cadru. Cantitatile sunt estimative si Autoritatea ContractantaNU SE OBLIGA LA ACHIZITIONAREA IN TOTALITATE A ACESTORA.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44424100-9 - Carcase pentru contoare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
999, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 11 Denumirea: Acord cadru furnizare capine pentru apomere.
V.1) Data atribuirii contractului 10/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FLUID GROUP HAGEN S.R.L.
Adresa postala: STR. AGOSTON NR. 68/A, ,Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel. 0261/865630, Email: [email protected], Fax: 0261/865630, Adresa internet (URL): www.fgh.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1000000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 999000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Valcea - sectia comerciala
Adresa postala: Str. Scuarul Revolutiei, 1., Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel. 0250739120, Fax: 0250732207
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Achizitii publice
Adresa postala: Str. Carol I Nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250739580, Email: [email protected], Fax: 0250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2011 10:28