Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie canule si oxigenatoare


Anunt de participare numarul 148482/12.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie canule si oxigenatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 71, 519.4 si 13, 532, 860RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite- vor fi incheiate contracte subsecvente lunar sau trimestrial in functie de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de canule si oxigenatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141220-8 - Canule (Rev.2)
33186100-8-Oxigenator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DENUMIRE Cant.minima Cant.maxima
Canule arteriale pt. arc aortic 10 2500
Canule arteriale pt. copii 10 500
Canule arteriale femurale 20 900
Canule arteriale adulti axilare armate 10 900
Canule venoase single stage maleabile 10 2000
Canule venoase angulate50 1800
Canule venoase single stage 10 2000
Canule venoase single stage pt. copii 10 800
Canule venoase dual stage10 3000
Canule venoase femurale 20 900
Canule venoase cu balon10 300
Canule vent pt. adulti si copii 10 1500
Canule vent ventricular20 fr 10 1500
Canule ostii coronare 10 2000
Canule ostii coronare cu balon 8-27 Fr. 10 400
Piesa in Y pt. administrarea cardioplegiei 10 1500
Adaptor cardioplegie 10 1000
Canule retrograde pt administrarea cardioplegiei 12 fr 10 2000
Canule anterograda cu linie de vent laterala pt. administrarea cardioplegiei pt adulti 10 3000
Canule anterograda cu linie de vent laterala pt. administrarea cardioplegiei pt copii 10 400
Conectoare 100 5000
Canula pentru aspiratiain pricard si/ sau intracardiac 10 2000
Canule pentru administrarea cardioplegie in ostiile coronare:
a) drepte cu balon
b)in unghi la 90s
cu varf tare si varf moale 10 2000
Canula pentru radacina aortica 10 2000
Canule retrograde pt administrarea cardioplegiei 14 fr 10 2000
Canule femurale arteriale si venoase cu introducere percutana 1 30
Canula arteriala aortica cu filtru1 300
Oxigenatoare cu membrana tratata si seturi tratate adulti 10 3000
Oxigenatoare cu membrana netratata si seturi netratate adulti 10 3000
Hemoconcentrator adult 10 1500
Hemofiltru pediatric >20kg 5 800
Hemofiltru pediatricSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.Pretul ofertat in lei va fi mentinut minim 90 de zile de la semnarea acordului cadru, urmand ca la actualizarea pretului sa se tina cont de urmatoarea formula de calcul: PN = PV x (CN / CV), unde: PN = Pretul nou (actualizat); PV = Pretul vechi (care nu mai poate fi mentinut); CN = cursul valutar afisat de BNR in data solicitarii de actualizare a pretului; CV = cursul valutar afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Solicitarea de actualizare a pretului contractului poate fi facuta de oricare din parti in situatia in care aprecierea sau deprecierea leului in raport cu euro este mai mare de 5 % dar nu mai devreme de 90 de zile de la semnarea acordului cadru.Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia acordul cadru de achizitie cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, cu respectarea obligatorie a cerintelor caietului de sarcini din punct de vedere tehnic si conform propunerii financiare cuprinse in respectiva oferta.Durata acordului-cadru: Durata in ani: ?? sau in luni: 24 , iar in situatia in care Ministerul Sanatatii desemnata ca unitate de achizitii publice centralizata, definitiveaza procedura de achizitie respectiv, incheie acordul cadru , prezentul acord cadru inceteaza de drept.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: sos. fundeni nr.258 sector 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 072435, Romania, Tel. +40 21317521, Fax: +40 21317522
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2013 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer