Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie capison de lana tip cagula.


Anunt de participare numarul 9301/06.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, In atentia: Mr.ing. Vintila Catalin, Email: [email protected], Fax: 0251485935
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie capison de lana tip cagula.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02316 Craiova, str. Tancodromului nr. 10 (in spatele Fabricii de Bere ) , Dolj, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare 3500 bucati capisoane de lana tip cagula .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18443300-9 - Articole din textile pentru acoperit capul (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3500 bucati capisoane de lana tip cagula .
Valoarea estimata fara TVA: 59, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de suplimentare a cantitatii dar fara a se depasi valoarea estimata .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 7 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare 1100 lei , constituita in scrisoare de garantie bancara .-garantie de buna executie 5% din valoarea contractului , constituita in scrisoare de garantie bancara ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2007 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia privind eligibilitatea :
Cerinta obligatorie : -prezentarea declaratiei privind eligibilitatea ;
B. Situatie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006:
Cerinte obligatori :1. Declaratie pe propria raspundere ;2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat , inclusiv cele locale ;a. Certificat de atestare fiscala emis de DGFP;b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ;c. Cerere de consultare BNR/Centrala incidentelor de plata ;d. Cazier fiscal ;
Nu se accepta completarea documentelor dupa termenul de depunere a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale -confrm Formularului nr. 5 ;
- Bilantul contabil la 31.06.2006 si Balanta de verificare la 31.12.2006 , vizate si aprobate .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea documentelor mai sus mentionate ;
-nu se accepta completarea unor documente dupa data limita de depunere a ofertelor ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista cu principalele livrari in ultimii 2 ani ;
-Recomandari de la beneficiarii mentionati in lista;
- Autorizatie in original sau copie legalizata pentru livrarea produselor ;
- Buletine de analiza de la un laborator RENAR care sa ateste ca materialele de baza corespund specificatiei tehnice ;
- Mostre de produse , conform precizarilor din caietul de sarcini .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea decalaratiei cu principalele livrari in ultimii 2 ani ;
- prezentarea recomandarilor de la beneficiarii prevazuti in lista;
- prezentarea autorizatiei pentru livrarea produselor ;
- prezentarea buletinelor de analiza de la un laborator RENAR pentrui materialele de baza din care este confectionat produsul ;
-mostre de produse ( 2 bucati ) ;
-nu se accepta completarea unor documente dupa data limita de depunere a ofertelor ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 09:00
Locul: La sediul U.M.02316 Craiova .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai agentilor economici care au depus oferte , cu imputernicire si copie a actului de indentitate .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2007 07:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer