Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carburani auto- motorina si benzina fara plumb


Anunt de participare numarul 53545/25.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CALARASI
Adresa postala: STR. DUNAREA NR. 9 CALARASI, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910102, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MANEA, Tel.0242312818, 0720013982, Email: [email protected], Fax: 0242332622, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburani auto- motorina si benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie din tara ale ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina euro - cant. estimata 300, 000 litri/an ; Benzina fara plumb - cantitate estimata41, 000 litri/an
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina euro - cant. estimata 300, 000 litri/an ; Benzina fara plumb - cantitate estimata41, 000 litri/an
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare : fondul national de asigurari de sanatate.Plata prin OP in termen de 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DOCUMENTE CARE DOVEDESC ELIGIBILITATEA:
- pentru candidatii din tara:
a) declaratie pe proprie raspundere -Formularul nr.1b) declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 -formular nr.2;
c) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, copie legalizata;
d) certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie copie legalizata;
- pentru candidatii din alta tara: -formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este resident . sau o declaratie pe proprie raspundere ; daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, 2.DOCUMENTE CARE DOVEDESC INREGSTRAREA:
- pentru persoane juridice romane:
a) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului copie legalizata;
b) certificatul de inregistrare si anexa la certificat in copie legalizata;
-pentru persoane fizice romane: - autorizatie de functionare- pentru candidatii din alta tara: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de in registrare ca persoana juridical sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Obligatii contractuale in desfasurare solicitat
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la obligatiile contractuale fata de alti clienti. In situatia in care ofertantul nu are obligatii contractuale in desfasurare, va prezenta o declaratie de proprie raspundere in acest sens.
b) Bilantul contabil solicitat
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
c) Declaratie privind cifra de afaceri solicitat
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decatechivalentul a 300.000 EURO
d) Capacitatea financiara a ofertantului (pe baza informatiilor prevazute in bilantul contabil la 31.12.2007.) solicitat, Pentru candidatii din alta tara documentele sus mentionate si scrisoarea bancara pentru garantie de participare vor fi traduse si legalizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generale Formular nr.3- se va detalia specificatiile tehnice si caracteristicile de performanta ale carburantului.
- Specificatiile tehnice de calitate vor fi elaborate pe baza prevederilor HG 15/2006 referitoare la modificarea si completaea HG 689/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a benzinei si motorinei.
- Produsele furnizate sa corespunda standardelor romanesti in vigoare si sa fie insotite de:
a) declaratia de conformitate
b) certificat de calitate
c) certificat de conformitate
d) certificat ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu chitanta la sediul unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 11:00
Locul: Serviciul Judetean de Ambulanta Calarasi, str. Dunarea , nr. 9 , Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie din partea Autoritatii contractante si delegati imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Serviciuluui Judetean de Ambulanta Calarasi
Adresa postala: Str. Dunarea , nr. 9, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910102, Romania, Tel.0242 312818, Email: [email protected], Fax: 0242 332622
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2008 18:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer