Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carburant auto pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 106431/21.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  STR. SCURTA NR.3, Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN GEORGETA BUNDUC, Tel. 0330/804.808;0230/514.602, Email:  [email protected], Fax:  0230/514.602, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii medicale de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburant auto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cardurile se vor livra la sediul central al SAJ Suceava. Carburantii se vor achizitiona de la statiile de distributie tip peco ale furnizorului cat si alte statii partenere. Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de alimentare in fiecare localitate in care exista statie de ambulanta (Suceava, Radauti, Siret, Falticeni, Cimpulung Moldovenesc, Gura Humorului, Vatra Dornei si Brosteni). Pe intreg teritoriul Romaniei ofertantul trebuie sa aiba o retea de distributie care sa permita alimentarea pe baza cardurilor de credit a tuturor sortimentelor de combustibili auto solicitate.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 730, 020 si 11, 524, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsec noiembrie 2010 ? 31.12.2010, val estimativa: min 176.300 lei ? max 319.800 lei; Contract 01.01.2011 ? 31.12.2011, val min 1.248.720 lei ? max 2.613.600 lei; Contract 01.01.2012 ? 31.12.2012, val min 1.423.800 lei ? max 2.779.800 lei; Contract 01.01.2013 ? 31.12.2013, val min 1.524.600 lei ? max 2.904.000 lei; Contract 01.01.2014 ? noiembr 2014, val min 1.356.600 lei ? max 2.907.000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie carburant auto (benzina fara plumb si motorina EURO 5) pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata pentru acord cadru este de 1.015.000 litri (benzina 55.000 litri si motorina 960.000 litri), iar cantitatea maxima estimata este de 2.040.000 litri (benzina 310.000 litri, motorina 1.730.000 litri).minim: 43.000 litri - maxim: 78.000 litri combustibil pentru contractul subsecvent noiembrie 2010 - 31.12.2010;
minim: 258.000 litri - maxim: 540.000 litri combustibil pentru contractul subsecvent 01.01.2011 - 31.12.2011;
minim: 252.000 litri - maxim: 492.000 litri combustibil pentru contractul subsecvent 01.01.2012 - 31.12.2012;
minim: 252.000 litri - maxim: 480.000 litri combustibil pentru contractul subsecvent 01.01.2013 - 31.12.2013;
minim: 210.000 litri - maxim: 450.000 litri combustibil pentru contractul subsecvent 01.01.2014 - noiembrie 2014.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 730, 020 si 11, 524, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din contractul cu C.J.A.S. Suceava
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica (prezentare conform formularului 1 din Sectiunea Formulare);
-declaratie privind eligibilitatea (prezentare conform formularului 2 din Sectiunea Formulare);
-declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3);Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.
-certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-certificat de inregistrare ? in copie;
-certificat de atestare fiscala obtinut de la organismele fiscale competente ? original sau copie legalizata si in termen de valabilitate;
-certificat privind taxele si impozitele locale ? original sau copie legalizata si in termen de valabilitate.Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatia electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente (copie);
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), (conform formularului 4 din Sectiunea Formulare);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizatie de livrare (numai pentru comercianti) eliberata de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant);
-declaratie pe propria raspundere privind numarul de statii teritoriale de distributie si repartitia acestora pe judete. Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de alimentare in fiecare localitate in care exista statie de ambulanta (sediul central si cele sapte substatii mentionate in Caietul de sarcini: Radauti, Siret, Falticeni, Cimpulung Moldovenesc, Gura Humorului, Vatra Dornei si Brosteni);
-declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (prezentare conform formularului 5);
-se va prezenta documentul prin care sa se faca dovadacaeste implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia ? copie pe care va aparea mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. In cazul in care se afla in procedura de certificare va prezenta documente in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei.Etapa de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3100 din data de 04.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Serviciul de Ambulanta Judetean Suceava, Str. Scurta nr. 3, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Prezentarea imputernicirii de participare, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicitul acestuia (conform formular 6 din Sectiunea Formulare).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/216.321, Email:  [email protected], Fax:  0230/524.022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Serviciului de Ambulanta Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Scurta nr. 3, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Tel. 0230/514.602, Email:  [email protected], Fax:  0230/514..602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer