Licitatie Publica - Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) sub forma de bonuri valorice
Anunt de participare numarul 136541/14.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: Saradi Gabriel, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205, Adresa internet (URL): www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) sub forma de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brestei 129A, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 100 si 799, 566RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) sub forma de bonuri valorice, 50RON/buc cu TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara Pb COR min. 95cantitate minima 5000 litri, cantitate maxima 38600 litri.
MotorinaEURO 5 cantitate minima 10000 litri, cantitate maxima 136600 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 100 si 799, 566RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15991 RON-2%din valoarea maxima a acordului cadru, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru perioada de minim 60 zile.Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006 39979 - 5% din valoarea maxima a acordului cadru.Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original - sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.Dupa, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul companiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -form.A din Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 -form.B din Formulare
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor
Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
-form.C din Formulare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?-form.D din Formulare.
Documentele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.C., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 sunt: ION PETRE-director general;Chiriac Cornel-director economic;Lapadat Constantin-director tehnic;Saradi Gabriel-achizitii publice;Radu Ana Maria-birou juridic;Constantinescu Dan-sectia mecanizare. Certificat ORC, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Informatii privind situatia economico-financiara -pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu reteaua statiilor de distributie din tara , inclusiv, cele de pe raza judetului Dolj de care dispune operatorul economic.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Anexa la declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractantii si asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Avand invederecaprocedura urmeazaLicitatieideschise 134305/28.03.2012lacarenu afostdepusanicioofertaprecumsifaptulcalipsacombustibiluluiafecteazainmodnegativactivitatiledesfasuratede RAADPFL Craiova, intemeiulOUG34/2006, art.113siaOrdinuluinr.5ldinl3103/2009privindaccelerarea procedurilordelicitatierestransasi negocierecupublicareprealabilaaunuianuntdeparticipare, consideramjustificata accelerareaproceduriideAchizitiedecarburant auto(benzina faraPbCORmin95simotorina EURO5)subformadebonuri valorice.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
-numarul de statii disponibile-cantitatea de produse livrate in ultimii 3 ani1 punct/statie si 1 punct/100 tone produse livrate.Vor fi selectati candidatii cu punctajele cele mai mari.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul. Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul infomatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior . Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. ;Licitatia electronica va incepe la DOUA zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi.Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 14:00
Locul: Sediul AC - Brestei 129A, Craiova, Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.256 OG34/2006, pers vat sesiz CNSC in 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunostinta de act nelegal.Pt contin docum de atrib in SEAP , se ia data public docum de atrib.Art 256.1 /OUG 34/2006 , inainte de C.N.S.C , pers vat notifica AC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAADPFL Craiova Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Brestei 129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 08:23