Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) pe baza de carduri de credit


Anunt de participare numarul 139276/02.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: MARINEL-CRISTIAN GRIGORIE, Tel. +40 251411214, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 251414205, Adresa internet (URL): www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: La statiile de distributie din reteaua nationala a operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 534 si 866, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Dupa incheierea acord.cadru =un contract subsecvent de furniz. pt.anul 2012 cu val.estim.max= 173250 lei si un contract subsecvent de furniz. 01.01-31.12.2013 cu val.estim.max= 693000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
R.A.A.D.P.F.L. Craiova doreste sa achizitioneze carburanti auto (benzina fara Pb COR nim 95 si Motorina Euro5) pe baza de carduri de credit »cu incheiereaacord cadru : benzina fara Pbmin 1700 litrisi max.37500;motorina = min.3400 litri si max.135000.Primul ct.subs. benzina fara Pbmin 1700 litrisi max.7500;motorina = min.3400 litri si max.27000
Al II-lea ct subs= benzina fara Pbmin 1700 litrisi max.30000;motorina = min.3400 litri si max.108000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile acordului cadru: Benzina f.Pb COR95: cantitatea minima=1700litri - cantitatea maxima=37500 litriMotorina Euro 5: cantitatea minima=3400 litri - cantitatea maxima= 135000 litriCantitatile contractelor subsecvente: Primul contract subsecvent: pana la 31.12.2012: benzina f.Pb intre min.1700 si max.7500 litri, iar motorina intre min.3400 si max.27000 litri;Al-2-lea contract subsecvent: de la 01.01-31.12.2013: benzina f.Pb intre min.1700 si max.30000 litri, iar motorina intre min.3400 si max.108000litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 534 si 866, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 8660 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: - ordin de plata , cu conditia confirmarii de acestuia de catre banca emitenta in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova, cod fiscal RO7403230; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru Cuantumul penalizarilor ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006=4646, 24 lei Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice 5% din valoarea contractului. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original - sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractantela o banca agreata de ambele parti sau trezorerie.Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.Dupa, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive pana la concurenta sumei stabileite drept garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul companiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie privind eligibilitatea -form.A din Formulare; Cerinta nr. 2 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 -form.B din Formulare;Cerinta nr. 3 : Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul. ;Cerinta nr. 4 : Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-;in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul. Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
-form.C din Formulare;Cerinta nr. 6: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?-form.D din Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.C., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 sunt: IPREDA RADU-director general;COJMAN EMA-director economic;NICOLAE VIOREL-director tehnic;Paun Jana-birou contabilitate-financiar;POPESCU IULIANA-achizitii publice;Radu Ana Maria-birou juridic;FILIP AUREL-sectia mecanizare;TOMA SMARANDE-comp.aprovizionare ;GRIGORIE CRISTIAN-B.Tehnic Certificat ORC, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Informatii privind situatia economico-financiara -pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta : Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta : Anexa la declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta: Informatii privind subcontractantii si asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul .. A.C.va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul infomatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior . Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. ;Licitatia electronica va incepe la DOUA zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9130/14.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 15:00
Locul: Craiova, str.Brestei nr.129A -Dolj, secretariatul (registratura) autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante, reprezentantii imputericiti ai ofertantilor si reprezentanti ai UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.256 OG34/2006, pers vat sesiz CNSC in 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunostinta de act nelegal.Pt contin docum de atrib in SEAP , se ia data public docum de atrib.Art 256.1 /OUG 34/2006 , inainte de C.N.S.C , pers vat notifica AC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.D.P.F.L. Craiova-Biroul Juridic
Adresa postala: str.Brestei nr.129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer