Licitatie Publica - Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) pe baza de carduri de credit 2014
Anunt de participare numarul 148559/18.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVA
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA COJMAN, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205, Adresa internet (URL): www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburant auto(benzina fara Pb COR min.95 si motorina Euro 5) pe baza de carduri de credit 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie din reteaua nationala a operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 770 si 1, 012, 060RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Dupa incheierea acord.cadru =un contract subsecvent de furniz. pt.perioada 01 martie 2014- 31.08.2014 cu val.estim.max=375400 lei si un al doilea contract subsecvent de furniz. 01.09.2014-01.03.2013 cu val.estim.max= 636660
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RAADPFL Craiova doreste sa achizitioneze carburanti auto(Benzina fara Pb COR min95 si motorina Euro 5, pe baza cardurilor de credit cu incheierea unui acord-cadru : Benzina fara Pb minim 1000 litri si maxim 42000 litri, motorina minim 3000 litri, maxim 173000 litri. Primul contract subsecvent: benzina fara Pb-min 500 litri, maxim 20000 litri, motorina -minim 1500 litri, maxim 60000 litri. Al doilea contract subsecvent-benzina fara Pb -min 500 litri, maxim 22000 litri, motorina-minim 1500 litri si maxim 113000 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile acordului-cadru : Benzina fara Pb minim 1000 litri si maxim 42000 litri, motorina minim 3000 litri, maxim 173000 litri. Cantitatile contractelor subsecvente: Primul contract subsecvent(01.03.2014-31.08.2014): benzina fara Pb-min 500 litri, maxim 20000 litri, motorina -minim 1500 litri, maxim 60000 litri. Al doilea contract subsecvent(01.09.2014-01.03.2015)-benzina fara Pb -min 500 litri, maxim 22000 litri, motorina-minim 1500 litri si maxim 113000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 770 si 1, 012, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 10120, 60 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: - virament bancar sau depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta in contul RO58CECEDJ0152RON0525452CEC Bank Craiova, cod fiscal RO7403230; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari( in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se va face echivalarea leu/valuta va fi cursul BNR stabilit cu 5(cinci) zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conformcerintelor in documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a acordului cadru.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederilelegale in domeniul achizitiilor publice 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original - sau - prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale.In acest sens , ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din valoarea contractului.Dupa, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive pana la concurenta sumeistabilite drept garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul companiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie privind eligibilitatea -form.A din Formulare; Cerinta nr. 2 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la
articolul 181 -form.B din Formulare;Cerinta nr. 3 : Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele
asigurarilor sociale de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si
stampilata , conform cu originalul. ;Cerinta nr. 4 : Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul. In situatia in care procedura de emitere a certificatelor mai sus mentionate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. 4 din HG 925/2006. Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
-form.C din Formulare;Cerinta nr. 6: Declaratie privind neincadrarea in
prevederile art. 69?-form.D din Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.C., in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice
1 din OUG nr. 34/2006 sunt: Lungu Florin-Gabriel- Director General, Nicolae Viorel Dumitru-Director Tehnic, Popescu Iuliana-Contabil-Sef, Cojman Claudia-Sef Serv. Achizitii Publice si Marketing, Filip Aurel-Ing, Radulescu Monica-economist, Grigorie Marinel Cristian -Sef Bir. Tehnic-Productie, Toncea Nicusor-inginer, Ruiu Carmen Andreea-Consilier Juridic Certificat ORC, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani, din care sa rezulte cifra de afaceri globala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Anexa la declaratia privind lista principalelor livrari de produse in
ultimii 3 ani
Declaratie privind reteaua statiilor de distributie care sa ateste existenta pe intreg teritoriul Romaniei a unei retele de distributie carburanti cu decontare pe baza cardurilor de credit si minim o statie de distributie carburant in orasul Craiova
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul . A.C.va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC vaintroduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat saimbunatateasca ofertele depuse anterior . Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la DOUA zilelucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasipret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2014 14:00
Locul: Craiova, str. Brestei, nr. 129A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti ai UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel maimic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel maiscazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.256 OG34/2006, pers vat sesiz CNSC in 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunostinta de act nelegal.Pt contin docum de atrib in SEAP , seia data public docum de atrib.Art 256.1 /OUG 34/2006 , inainte de C.N.S.C , pers va notifica AC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.DF.P.F.L.Craiova-Serviciul Achizitii Publice si Marketing
Adresa postala: str.Brestei nr.129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2013 09:37