Licitatie Publica - Achizitie carburanti : motorina euro 5 si benzina fara plumb
Anunt de participare (utilitati) numarul 135480/11.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IVAN, Tel. +40 0256308350, In atentia: Departament Comercial -Birou Achiztii Produse/Depozite, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0256430631, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie carburanti : motorina euro 5 si benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Motorina euro 5 livrata la depozitele achizitorului: Calea Sagului nr. 201 si Copernic nr.16
Benzina fara plumb si motorina euro 5 livrate in baza cardurilor la statiile de distribuire carburanti.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de catre SC Colterm SA Timisoara a urmatoarelor tipuri de carburanti : motorina euro 5 si benzina fara plumb pentru activitati de transport auto, activitati cu utilaje, activitati de exploatare si reparatii, activitati de depozitare carbune .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carburanti 191000 litri din care :
- 112000 litri motorina livrati la depozitele achizitorului
- 51000 litri motorina livrati din statiile de distribuire carburanti
- 28000 litri benzina fara plumb livrati din statiile de distribuire carburanti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 050, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare( GP): 21000 lei. Perioada de valab a GP: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a GP : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art. 87 din HG nr. 925/2006 actualizata si art 278^1 aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia aut contract va retine contestatarului din GP suma de 4830 lei-b) ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J. Lonovici nr.4-c) fila CEC, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str.Episcop J. Lonovici nr. 4. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr.346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr.304/2004, actualizata, respectiv Formularul " Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,- Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere. In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare in calitate de IMM(50% din valoarea GP)va face dovada ca este IMM conform alin. preced. In cazul asocierii de op. ec. care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op. economic. Cuantumulgarantiei de buna executie a contractului sectorial de furnizare: 5% din valoarea contractului fara TVA, pe o perioada de 12 luni. Garantia de buna executie se va constitui in perioada de de valabilitate a ofertei, in maxim 10 zile de la semnarea contractului prin : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin(2)-(3) si art 91 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii : plata cu OP in termen de 30 de zile in baza fact emise pt motorina livrata la dep. achizit. si 30 de zile de la emiterea fact pt motorina si benzina fara plumb achiz pe baza de carduri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata
Completare formular 12
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 17
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010
Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAP, formular 18
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata
Completare formular 13
Cerinta nr. 5
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata
Completare formular 14
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul
autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel:
Director General ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Ing Sef Comercial Varjoghe Vergica, c.j.Crisenescu Claudia, cj Mircea Cristian, c.j. Ghenea Victor, Coloana Auto ing. Medvesan Daniel, Sef Coloana Auto ing. Baltean Sorin, sef Birou Achizitii Produse ing. Subu Teofil, Birou Achizitii Produse ing. Cucu Ioan, sing. Matache Lucian, sing. Ticula Eleonora, ing. Iovan Valeriu
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine .
Cerita nr. 7
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea fata de bugetul local si din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.
Aceste documente vor fi prezentate si de sustinator dac este cazul.
Nota : data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.
Nota : in cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Nota : in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care arecompetente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane
Vor prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Persoane juridice /fizice straine
Vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
NOTA : Toate certificatele /documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in copie lizibila, semnate si stampilate conform cu originalul .
In cazul ofertantilor(persane fizice si juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acesteia in limba romana.
Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul sau a depus o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, in care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(formular 16). Se impune ca cerinta minima indeplinirea uneia din urmatoarele situatii :
- valoarea unui contract de furnizare de produse similare sa fie de valoare egala sau mai mare de 1000000 lei sau- suma valorilor a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare sa fie de valoare mai mica sau egala de cat 1050500 lei
- prezentarea a cel putin 1(unu)document constatator eliberat conform art 69^1 din HG 925/2006 sau recomandare dupa caz din partea beneficiarilor/clientilorenumerati in tabelul din formularul 16. Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are acoperire nationala in orasele si municipile din Romania iar pe raza municipiului Timisoara sa asigure livrarea carburantilor pe baza de carduri la cel putin 1 ( una) statie de alimentare .
Sistemul de asigurare a calitatii aplicat - Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1) Pretul este elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare.2) numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (unu)3) durata runda :1(una)ziLicitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. In cazul in care la finalul rundei ofertele au acelas pret, ofertantii vor depune in urmatoarea zi lucratoare, oferte financiare noi, in plic inchis, la registratura autoritatii contractante si se va desemna castigatorul conform criteriului de atribuire : pretul cel mai scazut .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2012 10:00
Locul: SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str Ep Joseph Lonovici nr 4 et 1 sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poata modifica sau retrage oferta pana la data limita de depunere a ofertei, fara pierderea sumei constituite drept garantie de participare.Ofertantul care isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, pierde suma constituita drept garantie de participare.Ofertele depuse la alta adresa/ depuse dupa data/ora limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse. Modalitati de comunicare : fax( +40 0256430631) sau posta, prin sistemul informatic SEAP, pentru clarificari sau eventuale modificari in legatura cu documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art 256^2 din OUG nr.34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: str. Episcop J. Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +40 256308348, Fax: +40 0256430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 14:03