Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carburanti : motorina euro diesel 5 si benzina fara plumb


Anunt de participare (utilitati) numarul 144266/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: CUCU IOAN, Tel. +40 0256308336, Email: [email protected], Fax: +40 0256430631, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita inin baza Legii 31/90, modificata si completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie carburanti : motorina euro diesel 5 si benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Motorina livrata in depozitul achizitorului din Calea Sagului nr. 201 si benzina si motorina livrate in baza cardurilor la statiile de distributie carburanti.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de catre SC Colterm SA Timisoara a urmatoarelor tipuri de carburanti: motorina euro diesel 5 si benzina fara plumb pentru activitati de transport auto, activitati cu utilaje, activitati de exploatare si reparatii, activitati de depozitare carbune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carburantidin care:
-65000 litri motorina livrati la depozitele achizitorului.
-98000 litri motorina livrati la statiile de distribuire carburanti.-29000 litri benzina livrati din statiile de distribuire carburanti.
Valoarea estimata fara TVA: 921, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantum GP 10000 lei; Perioada valabilitate: 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constit. a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib., cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesareautoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma de 4701.6 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06. b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4; c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Biroul Financiar Colterm din str. Episcop J.Lonovici nr.4. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr. 346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru GP depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantie de buna executie -Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr 925/2006 sau retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se realizeaza la 30 de zile de la receptia produselor. Achizitorul nu acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular 12ACerinta nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAP.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12E - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completataCerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian Aron , Sef B.Achizitii Produse ing. Cucu Ioan , cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, ing. Baltean Sorin, ing. Medvesan Daniel, tehn. Meszaros Aurelia, sing. Matache Ion Lucian, ing. Florea Alexandra -Dorina, ing. Mihaita Adelheid.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.-Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala in domeniul aferent contractului pe ultimii 3 ani. Se solicita media cifrei de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani in domeniul aferent contractului , sa fie de min. 1.840.000 lei.Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual eurocomunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004.
Modalitatea de indeplinire
-se vor prezenta bilanturi in forma prescurtata vizate si inregistrate de organele de administrare competente, si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara 2. se va completa Formular 15fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 : Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prin cel putin 1 contract maxim 2 contracte a carui /caror valoare cumulata a fost de minim 921000 lei insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar sau in cazul in care beneficiarul este un client privat din partea caruia nu este posibila obtinerea unei confirmari a livrarii de produse, se accepta o declaratie din partea operatorului .
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Declaratia-Formular 12F cu tabelul anexat si se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru confirmarea livrarilor de produse similare.
-Certificarile se prezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si se prezinta in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. -Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Lista statiilor de distributieOfertantul va prezenta o lista cu adresele statiilor sale de distributie carburant cu program non stop, din tara din care sa reiasa dovada ca are acoperire nationala, in toate orasele si municipiile din Romania, iar pe raza municipiului Timisoara sa asigure livrarea carburantilor pe baza de card la cel putin o statie de alimentare. Oferta care nu va demonstra ca dispune de cel putin o statie de distributie in fiecare judet din tara si cel putin o statie de distributie in municipiul Timisoara va fi declarata inacceptabila in temeiul art.36, alin 1 din HG 925/2006- oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una din cerintele de calificare din documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Modalitatea de indeplinire
-prezentarea listei cu adresele statiilor sale de distributie carburanti.
Cerinta 1 Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul" Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste
Modalitatea de indeplinire
-prezentarea in copie a certificatului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul total, exprimat in lei, fara TVA. In cadrul licitatiei electronice(LE) ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Nu exista limite ale valorii pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic pune la dispozitie: cea mai buna oferta si numar participanti. Nu se utilizeaza pasul de licitare. Numar runde: 1.Durata runda: 1zi.Ofertantii vor transmite/depune la Registratura SC COLTERM SA Timisoara, str. Ep.J. Lonovici nr.4, in maxim 2 zile lucratoare de la data finalizarii LE, propunerea financiara pentru ultimul pret ofertat la LE. In cazul in care ofertantul nu modifica in cadrul fazei de LE pretul total, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii LE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9830 din 21.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 11:00
Locul: Timisoara, str. Episcop Joseph lonovici, nr.4, sala de sedinte, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor ofertelor admisibile si stabilirea clasamentului, in ordinea crescatoare a preturilor.Oferta castigatoare va fi oferta admisibila cu cel mai mic pret total ofertat luand in considerare si rezultatul obtinut in procesul repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei de licitatie electronica (LE). Modalitatea de departajare a eventualelor oferte admisibile cu preturi egale clasate pe primul loc al clasamentului la sfarsitul LE: -daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta (AC) va solicita reofertarea pretului in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut Pt.vizualizarea documentatiei de atribuire(D.A)incarcate in SEAP, op.economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)?Ofertantul poate modifica sau retrage oferta pana la data limita de depunere a ofertei, fara pierderea sumei constituita drept garantie participare;Ofertele depuse la alta adresa/ depuse dupa data /ora limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse. Mod de comunicare: -fax(+40 256430631-Directia Comerciala)sau posta;
-prin sistemul Informatic SEAP, pt.clarificari sau eventuale modificari in legatura cu D.A.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC al SC Companiei Locale de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: str. Episcop Joseph Lonovici, nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +40 256308320, Fax: +40 256430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2013 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer