Licitatie Publica - Achizitie carburanti auto ( benzina si motorina)
Anunt de participare numarul 97617/08.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: IONUT MARIUS GRAURE, Tel.0251.426655, Email: [email protected], Fax: 0251.427597, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburanti auto ( benzina si motorina)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile furnizorului sau la depozitele beneficiarului pe raza judetelor Dolj, Gorj, Mehedinti si hunedoara
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de carburanti auto ( benzina premium fara plumb EURO 5 si motorina EURO 5)
Contractul se incheie pana la 31.12.2010 cu posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2010 in functie de posibilitatile financiare ale autoritatii contractante si de nivelul maxin al cantitatilor prevazute in Documentatia de atribuire a ofertei, conform art. 6 alin.3)din H.G. 925 / 2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: Benzina Premium fara plumb EURO 5 livrata in sistem card : cantitate minima :35000 litricantitate maxima :65000 litri
Motorina EURO 5 livrata in sistem card :
cantitate minima :65000 litricantitate maxima :110000 litri
LOTUL II:
Motorina EURO 5 livrata in forma lichida de la depozitele furnizorului:
cantitate minima :120000 kg.cantitate maxima :170000 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336.13RON
II.2.2) Optiuni
Da
cantitatea de produse va putea fi suplimentata pana la nivelul maxim prevazut pentru fiecare lot
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participareLOTUL I: 7000 lei ; LOTUL II: 9000 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii; termen de plata 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat inclusiv cele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri
ultimul bilant contabil pe anul 2009
declaratia privind calitatea de participant la procedura
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul sa fi realizat in ultimii trei ani o cifra de afaceri de 650000 lei - LOT I si 850000 lei - LOT II
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
autorizatia de livrare a produselor, certificat RAR pentru produsul / produsele ofertate
documente care atesta implementarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent, documente care atesta implemnentarea sistemului de mediu ISO 14001 sau echivalent, declaratia privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere, facilitati de plata a alimentarii cu carburanti la statia furnizorului in sistem card,
gradul de asigurare cu statii de alimentare pe raza judetelor Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul sa fi indeplinit in ultimii trei ani cel putin un contract in valoare de 250000 lei - LOT I si 300000 lei - LOT II;
- ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 statii de alimentare in fiecare judet ( Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara) dintre care una minim in Craiova, Dr. Tr. Severin, Tg. Jiu si Petrosani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cuziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - art. 256^2 - O.U.G. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contecios - Administratia Bazinala de Apa Jiu Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel.0251426655, Email: [email protected], Fax: 0251427597, Adresa internet (URL): www.apejiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 14:21