Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carburanti auto ( motorina euro 5 si benzina premium fara plumb auro 5 )


Anunt de participare numarul 134995/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: IONUT MARIUS GRAURE, Tel. +40 251426655, Email: [email protected], Fax: +40 251427597, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburanti auto ( motorina euro 5 si benzina premium fara plumb auro 5 )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile furnizorului sau la depozitele beneficiarului de pe raza judetelor Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
motorina euro 5 in sistem card si in forma lichida; benzina premium fara plumb euro 5 in sistem card conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini ( prin aplicarea prevederilor art. 6 alin. (3) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare se precizeaza cantitatea minima estimata pana la data de 31.12.2012, cantitatea maxima estimata pana la data de 30.04.2013)
- ofertele se depun pentru cantitatea minima estimata pentru total produse
In cazul aplicarii prevederilor art. 6 din h.g. 925 / 2006 valoarea estimata minima va reprezenta valoarea estimata pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima va reprezenta valoarea estimata globala, care cuprinde si valoarea suplimentarilor. Note: 1. valoarea minima a intervalului (1461850 lei faRa T.V.A) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru total produse pentru cantitatea minima estimata necesara pentru perioada 01.06.2012-31.12.2012, iar valoarea maxima (2158630 lei fara T.V.A.)reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru total produse pentru cantitatea maxima necesara pentru derularea contractului pana la 30.04.2013.
2. cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea estimata, pentru fiecare lot in parte, ce nu cuprinde suplimentarile.
3. incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile ( art. 36 lit. e) si lit. e1 din H.G. 925 / 2006 ) se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 461, 850 si 2, 158, 630RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art.6, alin.(3) din H.G.925/2006, prin suplimentarea cantitatilor de produse
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 :13000 lei; LOT 2 :15500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr.RO93TREZ2915005XXX009201, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, ; C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular A).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului. Garantie de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulteriare (Formular 1), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular 2), Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Nota: din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( Formular 4), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv Cosmin CALIN - Directorul autoritatii contractante, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare (Talau Marin - Director tehnic ?Lucrari hidrotehnice, Popescu Marioara - Coordonator Compartiment Mecanizare ABA JIU, Vasilescu Ion - Sef Birou Juridic si Contencios ABA JIU, Graure Ionut - Coordonator compartiment Achizitii, Papa Sorin - economist Compartiment Achizitii), Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular 3) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului, respectiv produserea sau comercializarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cu cifra de afaceripe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 1300000 lei - LOT 1 si 1500000 lei - LOT 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare efectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul sa fi furnizat in ultimii 3 ani produse similare a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 650000 lei exclusiv T.V.A. - LOT 1 si 700000 lei exclusiv T.V.A. -LOT 2
Ofertantul trebuie sa aibastatii de alimentare in judetetele Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara , dintre care una minim in Craiova, Dr. Tr. Severin, Tg. Jiu si Petrosani. ( LOT 1)
ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate sa furnizeze motorina euro 5 in forma lichida din depozite (LOT 2)
declaratie de conformitate / certificat de calitate produse benzina premium euro 5 fara plumb si motorina euro 5
standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii: certificat ISO 9001 sau echivalent, emis de organisme autorizate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediulSEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici respectivi de documente ce vor contine preturi noi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios - A.B.A. JIU
Adresa postala: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel. +40 251426655, Email: [email protected], Fax: +40 251427597, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer