Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carburanti auto ( motorina euro 5 si benzina premium fara plumb auro 5 )


Anunt de participare numarul 143041/12.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: IONUT MARIUS GRAURE, Tel. +40 251426655, Email: [email protected], Fax: +40 251427597, Adresa internet (URL): www.rowater.ro/dajiu/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburanti auto ( motorina euro 5 si benzina premium fara plumb auro 5 )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile furnizorului sau la depozitele beneficiarului de pe raza judetelor Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
motorina euro 5 in sistem card si in forma lichida ? 70000 litri ( 01.07.2013 ? 31.12.2013 ), respectiv 130000 litri ( 01.07.2013 ? 30.04.2014);benzina premium fara plumb euro 5 in sistem card ? 40000 litri ( 01.07.2013 ? 31.12.2013 ), respectiv 61000 litri ( 01.07.2013 ? 30.04.2014);
conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini? 115000 litri ( 01.07.2013 ? 31.12.2013 ), respectiv 165000 litri ( 01.07.2013 ? 30.04.2014);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini ( prin aplicarea prevederilor art. 6 alin. (3) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare se precizeaza cantitatea minima estimata pana la data de 31.12.2013, cantitatea maxima estimata pana la data de 30.04.2014)
motorina euro 5 in sistem card si in forma lichida ? 70000 litri ( 01.07.2013 ? 31.12.2013 ), respectiv 130000 litri ( 01.07.2013 ? 30.04.2014);benzina premium fara plumb euro 5 in sistem card ? 40000 litri ( 01.07.2013 ? 31.12.2013 ), respectiv 61000 litri ( 01.07.2013 ? 30.04.2014);
conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini? 115000 litri ( 01.07.2013 ? 31.12.2013 ), respectiv 165000 litri ( 01.07.2013 ? 30.04.2014);
- ofertele se depun pentru cantitatea minima estimata pentru total produse
In cazul aplicarii prevederilor art. 6 din H.G. 925 / 2006 valoarea estimata minima va reprezenta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima va reprezenta valoarea estimata globala, care cuprinde si valoarea suplimentarilor.Note: 1. valoarea minima a intervalului (1179000 lei fara T.V.A) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru total produse pentru cantitatea minima estimata necesara pentru perioada 01.07.2013-31.12.2012, iar valoarea maxima (1865440 lei fara T.V.A.)
reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru total produse pentru cantitatea maxima necesara pentru derularea contractului pana la 30.04.2014.
2. cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea estimata, pentru fiecare lot in parte, ce nu cuprinde suplimentarile.
3. incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile ( art. 36 lit. e) si lit. e1 din H.G. 925 / 2006 ) se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 179, 000 si 1, 865, 440RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art.6, alin.(3) din H.G.925/2006, prin suplimentarea cantitatilor de produse
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 :11500 lei; LOT 2 :12000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr.RO93TREZ2915005XXX009201, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, ; C.I.F. RO 23886365. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular A).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine/returna din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara, cu 5 zile, datei de depunere a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului. Garantie de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de bunaexecutie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, termen de plata 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formular 1 . Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
2) Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 2
Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezenta procedura.
3 ) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 6' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Obligatoriu se prezinta de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.
4) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va prezenta Formularul nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor
candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei
individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei
individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.
5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Se va completa Formularul 5 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dr. ing. Talau Marin? Director, ing. Palasca Mihai ? Director ethnic, ec. Tonica Cristian Paul ? Director economic, ec. Manea Melania ? Contabilitate viza C.F.P., cj. Vasilescu Ion ? Sef Birou Juridic, ing. Popescu Marioara ? Coordonator Compartiment Mecanizare, cj. Graure Ionut Marius ? Compartiment A.L.S., ec. Papa Sorin Cristian ? Compartiment A.L.S. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare
temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct
de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele
date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare
temporara a activitatii).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sa fi realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, care trebuie sa fie egala sau mai mare de cel putin 1150000 lei ? LOT I si 1200000 ? LOT II.Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri,
a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia
economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a
resurselor tuturor membrilor grupului.
documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri; acestea vor fi prezentate in copie, semnata
de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea
?conform cu originalul?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 6.prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul sa fi furnizat in ultimii 3 ani produse similare a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 570000 lei exclusiv T.V.A. - LOT 1 si 600000 lei exclusiv T.V.A. -LOT 2
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
Ofertantul trebuie sa aiba statii de alimentare in judetetele Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara , dintre care una minim in Craiova, Dr. Tr. Severin, Tg. Jiu si Petrosani. ( LOT 1)
lista cu depozite de carburanti(LOT 2 )
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; - partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze - datele de recunoastere ale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 5 ;
Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 7 + anexalista cu numarul si amplasamentul statiilor de alimentare pe raza judetelorDolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara cu decontare pe baza de carduri (LOT1)lista cu depozitele de carburanti ( LOT 2 )Se va completa Formularul 8+anexa (daca este cazul).Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupacertificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuieindeplinita de toti asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara sub forma de clarificari de documente in SEAP care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Deoarece procedura de atribuire se desfasoara integral prin mijloace electronice conform HG nr.1.660/2006, evaluarea ofertelor se desfasoara in doua etape distincte astfel: - in prima etapa va fi evaluat modul de indeplinire al criteriilor de calificare(art.20) si al cerintelor caietului de sarcini ? evaluarea tehnica (art.21), etapa ce se va finaliza prin stabilirea ofertelor admise precum si ale ofertelor inacceptabile sau neconforme, date ce vor fi introduse in SEAP. - in etapa a doua, ulterior introducerii in SEAP a datelor privitoare la ofertelor admise si a celor inacceptabile sau neconforme, autoritatea contractanta va avea acees la propunerile financiare ale ofertantilor declarati admisi si va proceda la evaluarea acestora. Ofertele ale caror preturi exclusiv TVA nu vor fi criptate pentru fiecare lot ofertat in SEAP nu vor putea fi supuse evaluarii. Contractele de furnizare se vor incheia pentru cantitatile minime de carburanti; Tinand cont de caracterul de regularitate al contractelor de furnizare, autoritatea contractanta isirezerva dreptul de prelungire a duratei de indeplinire cu maxim 4 luni in anul 2014; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile de carburantipana la 30.04.2014, pana la nivelul maxim specificat in documentatie;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2, alin.1, litera a), din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Administratiei Bazinale de Apa Jiu
Adresa postala: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel. +40 251426655, Email: [email protected], Fax: +40 251427597, Adresa internet (URL): www.rowater.ro/dajiu/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer