Licitatie Publica - Achizitie carburanti auto de tip motorina si benzina sub forma de bonuri valorice
Anunt de participare (utilitati) numarul 136428/11.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SA
Adresa postala: str Gh Gr CANTACUZINO, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Punct(e) de contact: Ghicuta Niculae, Tel. +40 244512600, Email: [email protected], Fax: +40 244515035, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni avand ca obiect principal de activitate captare, tratare si distributie apa
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie carburanti auto de tip motorina si benzina sub forma de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Ghe. Gr. Cantacuzino, nr. 304, Localitatea ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare cu bonuri valorice carburant auto. Ofertantul trebuie sa asigure posibilitatea alimentarii prin transformarea bonurilor valorice in carburanti, in toata reteaua proprie de statii de distributie, retea care sa acopere intregul teritoriu national.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea totala 140.552 litri combustibil din care:
- 124.432 litri motorina;
- 16.120 litri benzina.
Valoarea estimata fara TVA: 744, 925.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare se constituie in suma de 14.000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata si se va trimite in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertelor si implicit a garantiei de participare se poate prelungi la solicitarea autoritatii contractante. Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar; sau -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, scanate dupa documentele originale; Virament bancar se face in contul S.C. EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA S.A.nr.RO75RZBR0000060008140932 deschis la Raiffeisen Bank Ploiesti, astfel incat confirmarea constituirii garantiei de participare in aceasta forma sa fie efectuata pana cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.In oricare forma va fi emisa, garantia bancara de participare va fi irevocabila.Garantia de participare pentru IMM va fi in cuantum de 50% fata de suma solicitata, 7.000 lei. In acest caz se va completa si scana Formularul nr. 11, iar originalul se va trimite la sediul societatii impreuna cu forma de constituire a garantiei de participare. Formular 11
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.- Se va depune declaratie privind calitatea de participant - formular 12Jin original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
2.Declaratie privind participarea in concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular model 1A in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
3. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
4. Declaratie privind neancadrarea in prevederile articolului 181/ OUG 34/2006 - formular 12Bin original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finatelor Publice - Din certificatul fiscal sa rezulte situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6. Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe locale - Din certificatul fiscal sa rezulte situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelein original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
7. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006 - Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69(1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.
1. Director General ? Sorin Niculae
2. Director Tehnic ? Catalina Mares
3. Director Economic ? Rodica Torcatoru
4. Coordonator Compartiment Aprovizionare-Administrativ- Ghicuta Niculae
5. Consilier Juridic ? Catalin Dobrescu
6. Inginer ? Chesca Marius
7. Sef Birou ? Dobre Madalina
8. Resp. Auto ? Ms. Luca Toador 1 .Certificat Constatator emis de ONRC - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Bilantul contabil din 31.12.2010.
Se va prezenta Bilantul contabil din 31.12.2010. Bilantul contabil se va prezenta in copiestampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul ofertantului.Cerinta nr. 2: Informatii privind situatia economico-financiara.
Se va prezenta declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul beneficiar.
Cerinta nr.2: Informatii privind subcontractantii/asociatii
Cerinta nr.1: Certificarea Standardului de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: mai 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor prezentate in cadrul oferteloradmisibile, intocmindu-se in ordinea crescatoare a preturilor respective, clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile (clasament furnizat de SEAP).In cadrul propunerii financiare cu acelasi pret, autoritatea contractanta va avea in vedere solicitarea de noi propuneri financiare doar ofertelor egale clasate pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 09:34