Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI SECURIZATE CU COD PIN PENTRU MUNICIPIUL ONESTI ( benzina fara Pb, motorina)


Anunt de participare numarul 141199/18.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 234317132, In atentia: ing. Camelia Paval, responsabil procedura, ing. Pietraru Mariana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234312502/234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI SECURIZATE CU COD PIN PENTRU MUNICIPIUL ONESTI ( benzina fara Pb, motorina)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statii PECO de pe raza autoritatii contractante si din tara.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 506 si 3, 155, 040RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie 8 contracta subsecvente in functie de necesitatea si existenta fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze carburanti pentru parcul auto din cadrul primariei, pe baza de carduri securizate cu cod PIN, personalizate pentru fiecare autovehicul din dotare si anume:
- benzina fara Pb 95 -cantitate minima previzionata 16100 litri, cantitate maxima previzionata 358000 litri;
- motorina euro diesel 5 - cantitate minima previzionata 12500 litri, cantitate maxima previzionata 242000. litri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un acord cadru pe 4 ani pentru a achizitiona urmatoarele produse: - benzina fara plumb 95 - cantitate minima previzionata 16100 l, cantitate maxima previzionata 358000 l;
- motorina euro diesel 5 - cantitate minima previzionata 12500 l, cantitate maxima previzionata 242000 l.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 506 si 3, 155, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul - 14000 lei.2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti; in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarileulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6935.04 lei din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare la Trezoreria Statului ; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executiepoate fi de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta acordul de asociere intocmit conform formular 13 din sectiunea FORMULARE, in original.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4.1 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetel e componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta Fomularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta Fomularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 7 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- primar ? Victor Laurentiu Neghina, secretar ? cons. jur. Daniel Spanu, director economic- ec. Neculai Gabureanu , dir. Ex. DAPJ - Cons. jur. Robert-Ionut Chiriac , ing. Camelia Paval - sef Birou Achizitii Publice , ing. Bordei Livia - director exectiv Directia de urbanism si amenajarea teritoriului, integrare Europeana si protectia mediului, cons. jur. Laura Teodora Romedea - sef Biroul Juridic, ec. Doina Ghiba - Sef Serviciu Buget Contabilitate,
Membri in comisia de evaluare:
ing. Pietraru Mariana, cons. jur. Chiriac Robert Ionut, Ec. Dinu Adrian, Cons. Podgurschi Elena, cons. Gheorghe Mihaila, sing. Rotaru Monica, Ec. Buzduga Floarea
- Membri de rezerva: cons. jur. Luca Alice Cristina, cons. jur. Anghel Irina Elena, cons. jur. Dima Marilena, cons. jur. Romedea Laura, ec. Asavoaei Gabriela, ec. Matei Alina, tehn. Zvanca Daniela, cons. Elena Leustean
- Consilieri locali: 1. Agapi Mircea2. Alexe Corina3. Antohe Marica Loredana
4. Brinzaniuc Adrian5. Bujor Dumitru Marcel6. Cristea Alexandru7. Ene Gheorghe8. Florian Constantin
9. Gnatiuc Nicolae10. Jitcovici Vicentiu Aurelian11. Lazar Aurel12. Lemnaru Emil13. Martin Stefan14. Oprea Danut15. Sergentu Adrian16. Stan Lucian17. Sova Mihai
18. Tofan Ioan
19. Zarzu Octavian Ciprian 1.Ofertantii/ Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Documentul se va prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: se va prezentacel putin un contract de furnizare produse similare, furnizate in ultimii 3 ani.Se solicita: informatii relevante din certificari de buna executie (informatii despre cel putin denumirea partilor contractante, obiectul contractului, produsele furnizate, valoarea contractului si perioada de derulare), dupa procesul/procesele verbale de receptie, recomandare/ recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului.
2.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin o retea cat mai completa de statii de distributie a carburantilor ce urmeaza a fi achizitionati de autoritatea contractanta, pe drumurile europene si/sau nationale care strabat MUNICIPIUL ONESTI si intreg teritoriul Romaniei.Dovada se va face prin depunerea unei liste ce va contine statiile de distributie carburanti utilizand carduri securizate cu cod PIN ? cel putin 1 statie pe judet. Daca operatorul eeconomic nu detine in proprietate statiile de distribuitie de carburant, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat, se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.
3.Certificate sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea fiecarui produs solicitat identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
4.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care exista subcontractanti se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Sg. modif. a continutului prop. financ. care este permisa in oferta, este corect. event. erori aritm., conf. art.80 din HG 925/2006 cu mod. si compl. ult.2. Compararea valor. ofertate se va face la pretul fara TVA.3. Daca vor fi 2 sau mai multe oferte admisibile cu val. ofertate egale clasate pe primul loc, comisia de eval. va solic. reofert. intr-un termen rezonabil stabilit. Aut. contr. va solic. clarif. prinSEAP, in vederea incarcarii electronice de catre op. econ. de docum. care contin noi preturi.4. Pe parcursul eval., comisia de eval. are dreptul de a solic. oricand clarif. sau compl. ale docum. prezent. de acestia pentru demonstr. indeplinirii crit. de calif. sau pt. demonstr. conform. ofertei cu cerintele solicitate, in conform. cu art. 35 din H.G. 925/2006, cu mod. si complet. ult..5.Autorit. contrac., prin comisia de eval., isi rezerva dreptul de a solic. ofertantilor in cadrul etapei de eval., documentele prez. in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in original/copie legalizata pt. verif. conform..In cazul asocierii/subcontractarii/sustinerii din partea tertilor- indeplinirea cerintelor de calif. se face conf. preved. Anexei 2 din ordinul ANRMAP nr.509/2011.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legal. si autentic. tuturor docum. prez. in vederea participarii la procedura. Analiz. docum. prez. de ofertanti de catre comisia de eval. nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Pt. vizualiz. docum. de atribuire incarcate in SEAP, op. econ. trb. sa aiba un program neces.vizualiz. fisierelor semnate electronic ( acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Corespondenta se va realiza prin intermediul SEAP .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 cu 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratiei Publice- Juridic - Biroul Juric al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. +40 234324243-522, Email: [email protected], Fax: +40 234313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer