Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie carburanti euro 5


Anunt de participare numarul 135017/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: STR VALENI NR 32, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100046, Romania, Punct(e) de contact: JUSTINIANA GHITA, Tel. +40 244525252, Email: [email protected], Fax: +40 244510353, Adresa internet (URL): http: //www.sguploiesti.ro/Utile.htm, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie carburanti euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statii de alimentare de pe raza municipiului Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie motorina euro 5 si benzina fara plumb euro 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
200000 l motorina euro 5 si 50000 l benzina fara plumb euro 5
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 120, 000 si 1, 493, 333RON
II.2.2) Optiuni
Da
supl conf art 6 alin 2 si 3 din HG925/2006, cu o val de pana la 373333 lei( fara TVA)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 22400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare vor fi respinse avand in vedere prev art 33 alin 3 din HG 925/2006..Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - revoca oferta dupa adjudecare, - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei - fiind castigatorul licitatiei, nu constituie garantia de buna executie . Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.In cazul depunerii unei contestatii resinse de CNSC ca nefondata, se va retine suma de 4900 lei. PT IMM- legea 346/2004 Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA, ce se va constitui prin: - retineri succesive din facturile prezentate la plata; sau - scrisoare bancara de garantie de buna executie, depusa in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie: director general- DAn Ionita, director Economic Elena Trican, Dir gen adj Ionescu Cristian; persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Presedinte: Luiza Petcu- Serv. Marketing, Aprovizionare, AchizitiiMembri: Staicu Corneliu - Sef Coloana Auto, Ana Ciprian- Sef Birou Urmarire Contracte si Centre de Gestiune, Emeric Dragomir ? Serv. Juridic?Contencios, Dudescu IAcob - Sef Formatie Asfaltari, Secretar: Luminita Dimache - Serv. Marketing, Aprovizionare, Achizitii
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici ocumentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constattaor. Certificatul trebuie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul looc depune acest certificat in copie simpla, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, acesta trebuie depus in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale a societatii cu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fiemin. 2240000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. experienta similara ultimii 3 ani, Se va demonstra experienta similara in valoare de cel putin 1120000 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 3 contracte in copie (val.cumulata prin prezent.a max.3 ctr. sa fie de min.1120000 lei)si max.3 recomandari aferente acestora. Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei.
Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipam.tehnice de care poate dispune ofertantul pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului
Ofertantul trebuie sa detina si sa faca dovada capacitatii de a livra carburanti non-stop si in mai multe puncte de distributie - statii de comercializare de pe raza MunicipiuluiPloiesti (cel putin o statie)
certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent, acordat de un operatorului ec.de un organism de certificare recunoscut.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea va publica faza finala de licitatie electronica cu operatorii economici admisibili, desfasurata intr-o singura runda. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar. Eventuale limite ale valorile pana la care elemetul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pot fi imbunatatite: nu exista limite. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor in procesul repetitiv de reofertare, informatii referitoare la: clasament. In cadrul licitatiei electronice, ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca decat ultima oferta depusa. Nr de runde al licitatiei electronice: una. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: una zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3345/16.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2012 11:00
Locul: Sediul SC SErvicii de Gospodarire Urbana Ploiesti SRL, Sala de sedinte, etaj II, Str VAleni nr 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti din partea operatorilor economici si comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul existentei unor oferte de pret egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care il considera neegal conf art 256*2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serv juridic contencios
Adresa postala: str VAleni nr 32, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100046, Romania, Tel. +40 244525252, Email: [email protected], Fax: +40 244510353, Adresa internet (URL): www.sguploiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer