Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CARBURANTI PENTRU AUTO


Anunt de participare numarul 77914/21.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420020, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI SIGOVAN, Tel.0263-217055, Email: [email protected], Fax: 0263-27055, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SAERVICIU DE URGENTA SI TRANSPORT SANITAR
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CARBURANTI PENTRU AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIILE DE DISTRIBUTIE ALE FURNIZORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CARBURANTI AUTO DDIN STATIILE FURNIZORULUI PE BAZA CARTELELOR ELECTRONICE DE CREDIT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOTORINA 180000 L.
BENZINA FARA PLUMB 13000 L.
Valoarea estimata fara TVA: 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
1.Carburantul se va livrape baza de carduri de credit.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 9000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006 art. 44, 45.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006;
-certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ;
-certificat privind taxele si impozitele locale;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificatul Unic de Inregistrare (copie)-Pentru persoane fizice romane: Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri anuala ( valoarea medie ), de pe ultimii 3 ani.-Ultima situatia financiara vizata de organele in drept ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principale livrari in ultimii 3ani2. Autorizare pentru livrarea produselor.(pentru comercianti)3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti: minim una4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara5. Ca cerinta minima se solicita prezentarea certificatului de calitate cu respectarea cerintelor impuse de STAS-urile in vigoare aferente produselor.6. Certificat ISO9001:2000. Daca este cazul se pot prezenta si alte documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii7. Ofertantul va prezenta pe propria raspunderelista statiilor de alimentare de pe raza fiecarui judet din tara, care distribuie carburant pe baza de carduri electronice de credit, in progaram non stop .8.Autoritatea Contractanta detine parc auto in orasul Bistrita-Statia Centrala-, si in orasele Nasaud si Beclean. Pentru alimentarea autosanitarelor in judetul BISTRITA - NASAUDofertantul trebuie sa detina minim o statie in municipiul Bistrita si minim una, in orasul Nasaud sau orasul Beclean, cu program Non-Stop.9.Ofertantul sa aiba cel putin doua statii de distributie in fiecare judet, din care una in orasul resedinta de judet.10.Ofertantul va face dovada detinerii de Camere de Supraveghere cu inregistrare video, cu posibilitatea vizualizarii alimentarii autosanitarelor pe o perioada de 30 de zile.11. Ofertantul va permite Autoritatii Contractante obtinerea automata a informatiilor privind alimentarea autosanitarelor(nr inmatriculare, data si ora alimentarii, tipul de carburant, cantitatea alimentata, pretul unitar si valoarea)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Propunerile financiare transmise de ofertanti vor fi accesibile in SEAP dupa verificareacriteriilor de calificare si a propunerilor tehnice depuse de ofertanti.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Denumire: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: STR. GHINZII NR.26A, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420020, Romania, Tel.0263-217055, Fax: 0263-217055
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer