Licitatie Publica - ACHIZITIE CARNE
Anunt de participare numarul 135852/24.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel. +40 217457004, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CARNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CENTRELE DE PLSAMENT, CENTRELE DE ZI, CAMINUL DE BATRANI, CENTRELE SOCIALE MULTIFUNCTIONALE SI SPITALUL SOCIAL DIN SUBORDINEA D.G.A.S.P.C. SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 071, 020RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR CA URMARE A COMENZILOR EMISE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CARNE PENTRU CENTRELE DE PLASAMENT, CENTRELEDE ZI, CAMINUL DE BATRANI, CRESELE SI SPITALUL SOCIAL DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6, CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul acordului cadru:
NR. CRT. PRODUSECANTITATI MINIMECANTITATI MAXIME1 Vrabioara manzat - kg 1 6.180
2 Aripi de pui - kg1 3.900
3 Ficat pui - kg1 4.140
4 Piept de pui cu os - kg 1 14.700
5 Pulpa de porc fara os - kg 1 6.240
6 Pulpa de vita fara os ? kg 1 5.880
7 Pulpe pui - kg1 15.600Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite:
NR. CRT. PRODUSECANTITATI MINIMECANTITATI MAXIME1 Vrabioara manzat - kg 1 515
2 Aripi de pui - kg1 325
3 Ficat pui - kg1 345
4 Piept de pui cu os - kg 1 1.225
5 Pulpa de porc fara os - kg 1 520
6 Pulpa de vita fara os ? kg 1 490
7 Pulpe pui - kg1 1.300
VALOAREA MAXIMA ACORD CADRU = 1.071.020 LEI
VALOAREA MINIMA ACORD CADRU= 110 LEI
VALOARE MAXIMA CONTRACT SUBSECVENT = 89.251, 67 LEI
VALOARE MINIMA CONTRACT SUBSECVENT = 110 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 071, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 278-1, lit a din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 21.420, 40 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE PRIV ELIGIBILITATEA. DECLAR PRIV CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIF FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE IN CAZUL PERS JURIDICE - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIF DE ATESTARE FISCALA - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.DECLAR PE PROPRIA RASP PRIV NEINCADRAREA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 IN CF CU PREVED OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI. CERTIF DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORD 314/2010. DECLAR PE PROPRIE RASPUNDERE PRIV NEINCADRAREA IN ART 691 ESTE SOLICITATA PT TOTI OFERTANTII, CANDIDATII, OFERTANTII ASOCIATI, SUBCONTRACTANTII, TERTII SUSTINATORI. PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: MARIUS LACATUS - DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA ? SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? completare formular F2 in original Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 175.000 Ron ? Formular 3, conform prevederilor art. 9, lit b din HG 925/2006. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2011 VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORUL ECONOMIC ARE OBLIGATIA SA COMPLETEZE UN FORMULAR CU PERSONAL ANGAJAT DE CARE DISPUNE, IAR IN CAZUL PRODUCATORULUI UN FORMULAR CU PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SI CV-URILE AFERENTE ACESTORA
DECLARATIE PE PROPRIA PASPUNDERE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII TREI ANI
EXPERIENTA SIMILARA SI RECOMANDARI
Autorizatia Sanitara Veterinara pentru mijloacele de transport care atesta faptul ca operatorul economic este dotat cu mijloc de transport autorizat pentru transpotul produselor de origine animala congelate.
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND TERMENUL DE LIVRARE - MINIM 72 DE ORE SI MAXIM 120 DE ORE DE LA MOMENTUL TRANSMITERII COMENZILOR
Autorizatia Sanitar Veterinara care atesta ca activitatile din unitatile care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala, indeplinesc conditiile sanitare veterinare de functionare stabilite de legislatia veterinara a Uniunii Europene si de cea nationala cf prevederilor Ordinului nr 57/2010
Autorizatia emisa de Directia Sanatate Publica de la producator
Autorizatia depozitului conform Ordinului 57/2010 in vederea indeplinirii conditiilor sanitar veterinare
Operatorul economic are obliga?ia de a prezenta 7 mostre in vederea dovedirii capacita?ii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizi?iei, ca dovada a respectarii standardelor UE. Etichetarea produselor se va face in conformitate cu HG 106/2002. De asemenea, la fiecare livrare produsele vor fi insotite de Buletinele de analiza la produs conform Regulamentului CEnr. 2073/2005 al Comisiei, precum si de specificatia tehnica, pentru fiecare produs in parte, cu numar de calorii, E-uri si originea carnii.
CERTIFICAT ISO 9001 AL OFERTANTULUI SAU ECHIVALENT
CERTIFICAT DE MANAGEMENT AL SIGURANTEI ALIMENTELOR HACCP - ISO 22000 AL PRODUCATORULUI SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 10:00
Locul: STR CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI - COPIE CARTE IDENTITATESI IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR.IN CAZUL IN CARE SE CONSTATA CA OFERTLE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA REOFERTAREA IN PLIC INCHIS IN VEDEREA DEPARTAJARII OFERTELOR.CALENDARUL ESTIMATIV DE APLICARE AL PROCEDURII: AVAND IN VEDERE COMPLEXITATEA PROCEDURII SI NUMARUL MARE PRECONIZAT DE OFERTE CE VOR FI DEPUSE, ESTIMAM PERIOADA DE EVALUARE A OFERTELOR DE 20 DE ZILE SI ATRIBUIREA ACORDULUI CADRU DE 31 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.TERMENELE POT FI PRELUNGITE IN CF CU PREVEDERILE ART. 200 ALIN 2 DIN OUG 34/2006.CALENDARUL ESTIMATIV DE ATRIBUIRE AL CONTRACTELOR SUBSECVENTE: AVAND IN VEDERE NATURA OBIECTULUI PROCEDURII IN SPETA, SI ANUME ACHIZITIE CARNE, ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA FACE LUNAR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala: STR CERNISOARA NR 38-40, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 217457004, Fax: +40 217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 15:51