Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CARNE


Anunt de participare numarul 146670/20.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel. +40 217457004, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CARNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOCATIILE DGASPC SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 328, 392.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR SAU ORI DE CATE ORI ESTE NECESAR IN BAZA COMENZILOR EMISE CATRE FURNIZOR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CARNE CONFORM SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15112120-3-Carne de curcan (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA MAXIMA ESTIMATA A ACORDULUI CADRU = 1.328.392, 5 leiVALOAREA MINIMA ESTIMATA A ACORDULUI CADU = 148, 50 leiVALOAREA MAXIMA ESTIMATA A CONTRACTULUI SUBSECVENT = 38.403, 81 lei
VALOAREA MINIMA ESTIMATA A CONTRACTULUI SUBSECVENT = 148, 50 lei
vrabioara de manzat=5605 kg; aripi de pui=3060 kg; ficat pui=7714 kg; piept de pui cu os=25275kg; pulpa porc fara os=14150kg; pulpa vita fara os=4675kg; pulpe pui=32400kg; piept curcan dezosat=2900kg; pulpe superioare curcan=2600kg.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 328, 392.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri. Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 26.567, 85 lei, respectiv echivalentul in valuta luind in calcul cursul leu/valuta comunicat de catre BNR in ziua de 02.09.2013 Ron. Garantia de participare va fi valabila, in mod obligatoriu, pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru?; Cont trezorerie: RO34TREZ7065006XXX004174. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011; In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIFICAT FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE - SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIFICSAT DE ATESTARE FISCALA - SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 180 IN CF CU PREVEDERILE OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI. CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORDINULUI 314/2010. DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 691 ESTE SOLICITATA PT TOTI OFERTANTII, CANDIDATII, OFERTANTII ASOCIATI, SUBCONTRACTANTII, TERTII SUSTINATORI. PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: MARIUS LACATUS - DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA ? SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE; ANDI DULAMEA ? SEF SERVICIU ADMINISTRATIV, TEHNIC SI APROVIZIONARE; MANEA REMUSSEF SERVICIU JURIDIC SI CONTENCIOS. Certificatul constatator care sa arate asociatii/administratorii si obiectul de activitate.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Autorizatia Sanitar Veterinara esmisa de Autoritatea Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor cf OG 42/2004 si Legea 215/2004 pentru firma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele copetente - autoritatea contactanta accepta orice document ce va fi prezentat in sustinerea acestei cerinte de calificare
Fisa de informatii generale ? valoarea cifrei de afaceri medii globale - completare formular F3 in original. Convertirea in LEI/alta moneda, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respective. Se va face dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 76.800 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabilFisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin un mijloc de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul va trebui sa prezinte documente care sa demonstreze ca dispunde de un mijloc de transport adecvat, autorizat conform prevederilor Ordinului57/2010 emis de Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; prezentarea de documente trebuie sa confirme modul de dispundere: proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia autorizarii la autoritatea competenta, valabila la data limita de depunere a ofertei.
Operatorul economic are obligatia sa completeze un formular cu personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
CERTIFICAT PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SAU ECHIVALENT AL OFERTANTULUI ISO 22000
CERTIFICATUL ISO 9001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatia de transportDECLARATIE PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATEISO 22000ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2013 11:00
Locul: Str. cernisoara nr 38-40, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite insotite de actul de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf prevederilor 256`2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERCIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala: STR CERNISOARA NR 38-40, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 217457237, Fax: +40 217457237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer