Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carne de pasare


Anunt de participare numarul 140643/22.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Negru Cristina, Tel. +40 213110029, In atentia: Valentina Badea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213110029, Adresa internet (URL): www.social2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC Sector 2, conform anexei 3 la contractul de furnizare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 034.08 si 1, 008, 818RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitati si de disponibilitatile bugetare existente la aceasta destinatie (lunar, trimestrial). Valoarea celui mai mare contract ce urmeaza a fi atribuit este de 378306, 75 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizite carne de pasare
Expedierea produselor este in sarcina furnizorului si potrivit conditiei de livrare, se va face cu mijloacele de transport ale furnizorului si in prezenta delegatului acestuia, la locatiile mentionate in anexa nr. 3 la contractul de furnizare. Toate cheltuielile legate de serviciile de transport se vor fi suportate de furnizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112120-3-Carne de curcan (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15114000-0-Organe comestibile (Rev.2)
15131310-1-Pateu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.Crt/COD CPV/PRODUS/U.M./cant max acord cadru /cant min acord cadru/cant max ctr subs/cant min ctr.sub
1 15112130-6 PIEPT DE PUI CONGELAT kg 23926 1994 8972 997
2 15112130-6 PULPE DE PUI CONGELATE kg 24312 2026 9117 1013
3 15112130-6 PUI GRILER kg 960 80 360 40
4 15112120-3 ARIPI CURCAN kg 1748 146 656 73
5 15112300-9 FICATEI PUI kg 8974 748 3365 374
6 15114000-0 PIPOTE DE PUI kg 3354 280 1258 140
7 15131310-1 PATE DE FICAT DE PUI cutii 10980 915 4118 458
8 15131310-1 PATE DE FICAT DE PORC cutii 14400 1200 5400 600
9 15221000-3 MACROU kg 3016 251 1131 126
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 034.08 si 1, 008, 818RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de paricipare 20000 lei;
-perioada de valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea form. 11;? instrument de garantare emis de o societate de asigurari ?prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatie deschisa;? sau plata cu OP in contul RO66 TREZ 7025 006X XX00 5592, deschis la Trezoreria Statului Sector 2, beneficiar D.G.A.S.P.C. Sector 2. dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86, alin. 6 din HG 925/2006.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4788.81 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 1)din OUG 34/2006 Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului subsecvent fara TVA .Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- depunere in cont deschis pentru garantii de buna executie la Trezorerie, deschis in favoarea D.G.A.S.P.C. Sector 2;?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.Modalitatea va fi stabilita de comun acord cu operatorul economic declarat castigator, in acest sens se va modifica corespunzator art. 12 din modelul de contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta(formtip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui- Director General; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Valentina Badea;Mihaela Modroi; Ruxandra Hincu, Florentina Dragan, Ciuculete Florina. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69' se refera si la urmatoarele persoane, consilieri locali ai sectorului 2 in mandatul 2008-2012 ce au aprobat bugetul pe anul 2012 al DGASPC Sector 2: ADAMACHE CONSTANTA, ALBANI LAURA MARIA, ALEXANDRE FONTOURA LACRAMIOARA, ANDRONACHE ELENA, BELDEANU AUGUSTIN LUCIAN, BOGZIANU FLORIAN CONSTANTIN, CANDEA MUNTEAN NICOLETA, CHIRICA PETRE, CRETOIU IOAN, GEORGESCU IOAN, IDELIU SOFICA, ILIESCU CATALIN LUCIAN, ILIESCU CONSTANTIN CRISTINEL, IONESCU DAN CEZAR, IONESCU ILIE, LAZAROIU IOANA, MACARUS ANA, LUMINITA MANDESCU SILVIU, MELCIU FLORIN, MIHAI ALEXANDRU, MIHAI ELENA, PETER ALEXANDRINA, POPESCU DANIEL ION, POPP EUGEN, SUFER MIOARA, TALMACEA CATALIN EDMOND, TOADER MUGUR MIHAI);cert. de particip cu oferta independenta conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului tb sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC, conform Ordinului 509/2011. Cert. constatator trebuie sa atesteca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului; Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata;Pt pers. juridice/fizice straine Doc. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa le prezinte, daca este cazul, traducere autorizata/apostilata in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la:
- cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), fara a se lua in considerare anul in curs, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 750000 lei fara TVA
- completarea formularului C - Informatii generale- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalent ei comunicat de BNR/BCE:
Cursul mediu anual pentru anul 2009 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2373;
Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;
Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2379;
- bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 insotite de dovada depunerii la organismele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor) cu o valoare minima de 126000 lei fara TVA - Minim 1 contract - livrari efectuate in ultimii 3 ani, dovedit cu recomandari din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus.
Contractul similar se va prezenta pentru categoria de carne de pasare .
- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalentei comunicat de BNR/BCE:
- Cursul mediu anual pentru anul 2009 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2373;
Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;
Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2379;
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse;Se va prezenta declaratia privind utilajele din care sa rezulte ca intransportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar.
-min. 2 mijloace de transport marfa dotate cu instalatie de frig pentru asigurarea eficienta a livrarilor - dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie xerox). La deschiderea ofertei sau la solicitarea autoritatii contractante se va
prezenta originalul.
-se vor prezenta mostre pentru fiecare categorie de produse in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem reofert in cadrul LE: pret total oferta fara TVA Reofert se va realiza in 1 runda=1zi.Vor intra in etp fin de LE doar ofertele declarate admisibile. Info care urmeaza a fi puse la disp: in orice mom, in cursul desf LE, se vor pune la disp. OpEc info nec determ poz pe care acestia o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui info privind ident OpEc, preturilor.Info privind procesul LE si echip teh: cond de realiz a LEse obtin la www.e-licitatie.ro.Pentru a putea part la etp finala de LE OpEc trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Dupa terminarea eval of Op.Ec a caror oferta a fost decl admisibila si sunt inscrisi in SEAP, vor primi o invitatie din partea sist pentru a depune noile oferte de pret.Oferta castig va fi desemnata dupa 1 runda de catre sist. OpEc a caror oferta este decl admisibila, dar nu sunt inscrisi in SEAP la momentuldemararii rundei de reofertare se considera ca si-au retras oferta, si vor pierde garantia de participare, in conf. cu disp. art. 87 alin1 lit a/HG925/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2013 12:00
Locul: Str. Olari, nr. 11-12, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire/declaratie din partea ofertantului si actul de identitate original si copie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili aflati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financ are in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul celmai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.# Conform art 11 alin(4) ?Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.?## NU SE ACCEPTA COMPLETAREA DOCUMENTATIEI, SUNT DESCALIFICATI OFERTANTII CARE AU OMIS SA PREZINTE ORICAREDOCUMENT SOLICITAT PRIN FISA DE DATE SI CAIETUL DE SARCINI, AUTORITATEA CONTRACTANTA CONSIDERAND CA OASTFEL DE OMISIUNE REFLECTA LIPSA INTENTIEI OFERTANTILOR DE A SE IMPLICA CU SERIOZITATE IN COMPETITIE #
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al utoritatii contractante considerat nelegal, conf art 256?2 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a D.G.A.S.P.C. sector 2
Adresa postala: Str. Olari nr. 11 - 13 , Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024058, Romania, Tel. +40 212522216, Email: [email protected], Fax: +40 212522216, Adresa internet (URL): www.social2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer