Licitatie Publica - Achizitie carne de pasare
Valoarea Contractului:
994.778 RON
Castigatorul Licitatiei: DINU COMIMPEX S.R.L.
994.778 RON
Castigatorul Licitatiei: DINU COMIMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 140643/06.03.2013
Informatii anunt de participare asociat 134371
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Negru Cristina, Tel. +40 213110029, In atentia: Valentina Badea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213110029, Adresa internet (URL): www.social2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC Sector 2, conform anexei 3 la contractul de furnizare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizite carne de pasareExpedierea produselor este in sarcina furnizorului si potrivit conditiei de livrare, se va face cu mijloacele de transport ale furnizorului si in prezenta delegatului acestuia, la locatiile mentionate in anexa nr. 3 la contractul de furnizare. Toate cheltuielile legate de serviciile de transport se vor fi suportate de furnizor.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112120-3-Carne de curcan (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15114000-0-Organe comestibile (Rev.2)
15131310-1-Pateu (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
994, 778RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S226-371959din23.11.2012
Contract nr: 15184 Denumirea: Achizitie carne de pasare
V.1) Data atribuirii contractului 27.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DINU COMIMPEX S.R.L.
Adresa postala: str. Leonida, nr.22, corp C, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020556, Romania, Tel. 0212406050, Email: [email protected], Fax: 0212406050
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1008818.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 994778.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili aflati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financ are in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul celmai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.# Conform art 11 alin(4) ?Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.?## NU SE ACCEPTA COMPLETAREA DOCUMENTATIEI, SUNT DESCALIFICATI OFERTANTII CARE AU OMIS SA PREZINTE ORICAREDOCUMENT SOLICITAT PRIN FISA DE DATE SI CAIETUL DE SARCINI, AUTORITATEA CONTRACTANTA CONSIDERAND CA OASTFEL DE OMISIUNE REFLECTA LIPSA INTENTIEI OFERTANTILOR DE A SE IMPLICA CU SERIOZITATE IN COMPETITIE #
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Sectia Comerciala a Tribunalului Bucuresti
Adresa postala: Bd. Unirii, nr.37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 214083600, Email: [email protected], Fax: +40 213132815, Adresa internet (URL): http: //www.just.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a D.G.A.S.P.C. sector 2
Adresa postala: Str. Olari nr. 11 - 13 , Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024058, Romania, Tel. +40 212522216, Email: [email protected], Fax: +40 212522216, Adresa internet (URL): www.social2.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 12:14