Licitatie Publica - achizitie carne pui, vita, preparate pe baza de carne, carnati, diverse produse lactate
Anunt de participare numarul 4316/05.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ana-Maria Mihalcea, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie carne pui, vita, preparate pe baza de carne, carnati, diverse produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Hotel Meridian-loc.Mamaia, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract furnizare carne pui, carne vita, preparate pe baza de carne, carnati, diverse produse lactate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.1)
15111100-0-Carne de vita (Rev.1)
15131130-5-Carnati (Rev.1)
15131700-2-Preparate pe baza de carne (Rev.1)
15550000-8-Diverse produse lactate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
carne pui-23.500kg; carne de vita-11.900kg; preparate pe baza de carne-9.100kg; carnati-3.500kg; diverse produse lactate(4500kg si 5000cut)
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 941 si 136, 176RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: carne pui-2.043, 00lei; carne vita-1.942, 00lei;preparate pe baza de carne-1.382, 00lei; carnati-344, 00lei; diverse produse lactate-914, 00lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea(formular12A);declaratie privind neincadrarea la art.181(formular12B), certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare, certificat de plata a impozitelor si taxelor de la Ministerul Finantelor din care sa rezulte ca nu are debite la 28.02.2007, certificatde plata a impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are debite la 28.02.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30.06.2006, vizat de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricatie pentru atestatrea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, acolo unde este cazul;Certificat ISO 9001;autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitare veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar veterinar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 10:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor-D.G.M.L.A., str.Eforie nr.3 sect.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3118090, Email: www.anrmap.ro., Fax: +4(021)3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Management Logistic si Administrativ-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Eforie nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 15:23