Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie carnete de certificate de stare civila si carnete de carti de identitate provizorii


Anunt de participare numarul 140948/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel. +040 214135559, Email: [email protected], Fax: +040 214135559, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carnete de certificate de stare civila si carnete de carti de identitate provizorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, strada Obcina Mare nr. 2, sector 6.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 176, 050 si 1, 760, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, cel putin un contract subsecvent in anul 2013 si unul in anul 2014.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de carnete de certificate de stare civila (nastere, casatorie si deces) si carnete de carti de identitate provizorii, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Carnete de certificate de stare civila (nastere, casatorie si deces):
- cantitate minima 17.000 carnete;
- cantitate maxima 170.000 carnete.
Valoarea estimata, fara TVA, : minimum 167.450 - maximum 1.674.500 LEI.
2. Carnete de carti de identitate provizorii :
- cantitate minima 2.000 carnete;
- cantitate maxima 20.000 carnete.
Valoarea estimata, fara TVA, : minimum 8.600 - maximum 86.000 LEI.
Cantitatea si valoarea estimata, fara TVA, a unui contract subsecvent:
1. Carnete de certificate de stare civila (nastere, casatorie si deces):
- cantitate minima 7.000 carnete;
- cantitate maxima 17.000 carnete.
Valoarea estimata, fara TVA, : minimum 68.950 ? maximum 167.450 LEI.
2. Carnete de carti de identitate provizorii :
- cantitate minima 1.000 carnete;
- cantitate maxima 2.000 carnete.
Valoarea estimata, fara TVA, : minimum 4.300 ? maximum 8.600 LEI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 176, 050 si 1, 760, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: Lot I: 33.400 lei; Lot II: 1.700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate va fi prelungita corespunzator. Constituire: a)orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conf Formular nr.13; b)virament bancar in contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6, Buc., cod fiscal 26362870. Dovada constituirii garant se va prezenta pana cel tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantie in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate de AC, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Scrisoarea va fi depusa in original impreuna cu OFERTA. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in categoria de referinta. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf model prev. in Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004 si va fi prezentata in original. NOTA: Garantia poate fi executata de catre AC in conf cu prev legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice, iar eliberarea acesteia se va face in conf cu prev art.88 din HG nr.925/2006. Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantie constituita pentru Lot I, suma de 5.454, 50 lei (1674500-420001=1254499*0, 1%=1254, 50; 1254, 50+4200=5454, 50 lei), respectiv pt Lot II, suma de 860 lei (86000*1%=860 lei), conf art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006. Daca ofertantul alege sa constituie garantia in alta moneda decat RON, echivalenta se va realiza la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A. sau in 5% din valoarea contractuluisubsecvent, fara T.V.A., in situatia in care, furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004.Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborat cu art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 11. Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria D.E.P.A.B.D., aflata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (lider/independent, asociat, subcontractor). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.1; Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea (lider/independent, asociat, tert sustinator). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.2. Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat). A.Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr.3; B.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); C.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 12. Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie: MANOLOIU CONSTANTIN ? Director; GHEORGHE DANIEL ? Director Adjunct; BABA DUMITRU-FLORIN - Director Adjunct; CUSA GINA-LAURA ? Juridic; MANESCU OVIDIU-DANIEL ? Contabil Sef; TAPARDEA DOINA ? Stare Civila; BERBECARIU ANCA ? Evidenta Persoanelor; ALEXANDRU MARIA ? Achizitii; ZEMBA MIHAELA ?Logistic. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul general al M.A.I. ? Stoica Ion. Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (lider/independent, asociat). Ofertantul va completa si va depune, in original, Formular nr. 4. Cerinta nr.1: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (lider/independent, asociat)- Cerinte obligatorii: Ofertantul va depune Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate echivalente), conform dispozitiilor art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.AC va solicita ofertantului declarat castigator, pana la data intocmirii raportului procedurii de atribuire, sa depuna certificatul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Informatiigenerale (lider/independent, asociat).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (lider/independent, asociat)
Ofertantii vor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta nr.1: Certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent (lider/independent, asociat)
Nota: In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti membri asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei: Pretul; b)limite ale pretului care pot fi imbunatatite: NU; c)sistemul va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi noi; nr. participantilor la LE; clasament. Inainte de LE, AC va realiza o evaluare integrala a ofertelor. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan ofertantilor admisi. Invitatia si notificarea de incepere a LE vor fi generate si transmise automat de catre SEAP la adresa de posta electronica (e-mail), inreg in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sect Notificari de sistem. LE se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1. Nr.runde LE: 1. LE va incepe la 2 zile lucrat de la transmiterea invitatiei. Durata runda: 1 zi. Nota: Daca dupa LE vor exista preturi egale, AC va solicita op. ec. in cauza, noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul AC
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.522.853
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, strada Obcina Mare nr. 2, sector 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata. Numarul reprezentantilor din partea aceluiasi operator economic se recomanda a nu fi mai mare de 2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA I: AC va atribui acord-cadru conf art169 alin.(2) si art200 din OUG 34/2006, pe baza rezultatului obtinut in urma LE. Dupa LE ofertantii vor transmite AC, Formular nr.8 si Formular nr.8A completate cu noile preturi.NOTA II: 1.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia ec si financ, precum si capacitatea tehnica si prof invocand sustinerea acordata de catre un tert, tb sa prezinte un angajament ferm incheiat in forma autentica, documen cf.art.186 si art.190 din OUG nr.34/2006 si Declaratia privind neincadrarea in art.69^1(Formular nr.12). Din continutul angajament.tb.sa reiasa ca tertul va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, tehnice si profesionale de referinta. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de achizitie, conform prevederilor art.180 si art.181 lit.a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006. 2.In cazul unei asocieri, ofertantul trebuie sa prezinte Acordul de asociere, Declaratia de asociere, Lista cuprinzand asociatii (Formular nr.15), Imputernicire (Formularul nr.9) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formular nr.12). 3.In cazul subcontractarii, ofertantul trebuie sa prezinte Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.1), Lista cu subcontractantii (Formular nr.14) si Formular nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006. Toate certificatele / documentele / formularele trebuie sa fie prezentate in forma solicitata de AC. Documentele de referinta trebuie sa fie numerotate si sa aiba, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare (nu se admit prescurtari). Pt. ofertele clasate pe primul loc dupa finalizarea LE, care prezinta preturi egale, AC va solicita reofertarea, respectiv sa prezinte preturi noi, care se vor depune in plic inchis si sigilat la sediul AC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile privind un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, se pot depune in termen de 10 zile in conditiile prevazute de actul normativ invocat anterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Secretariat
Adresa postala: Strada Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +040 214403074, Email: [email protected], Fax: +040 214403074, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer