Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie cartuse de toner


Anunt de participare numarul 143448/08.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Ec Bertescu Daniel-DA; Prichici Ionut-CS, Tel. +40 239693868, In atentia: Ec Bertescu Daniel-DA; Prichici Ionut-CS, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, ,Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Braila, Sos.Buzaului nr.2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 904, 056 si 2, 258, 820RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, in functie de necesitati si fonduri disponibile. Contractele subsecvente vor avea valabilitate pe toata durata anului bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cartuse de tonere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 : CANT.MINIM. -24 CANT MAX.-48
LOT 2 : CANT.MINIM. -216 CANT MAX.-408
LOT 3: CANT.MINIM. -24 CANT MAX.-48
LOT 4: CANT.MINIM. -24 CANT MAX.- 72
LOT 5: CANT.MINIM. - 1584 CANT MAX.-4056
LOT 6: CANT.MINIM. -96 CANT MAX.-240
LOT 7: CANT.MINIM. -120 CANT MAX.- 384
LOT 8: CANT.MINIM. -72 CANT MAX.- 216
Valoarea estimata fara TVA: intre 904, 056 si 2, 258, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT, IN SUMA FIXA, ESTE URMATOAREA: LOT 1 :337 RON; LOT 2:2832 RON; LOT 3:593 RON; LOT 4:1152 RON; LOT 5 :31331 RON; LOT 6 :2161 RON; LOT 7 ; 2879 RON; LOT 8:1633 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: b) intre 420.001 si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leiCursul valutar pentru echivalenta leu/euro: curs BNR din 15.04.2013:1E=4, 3806 ron Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume innumerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Spitalului Judetean de Urgenta Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)
b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)
c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006
Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de credite
Director financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru procedura
Director medical: Dr. Iugulescu Mihail ? coordonator activitate medicala.
Director ingrijiri: As. Crivat OlgutaSef serv. Informatica ? Inf. Prichici Ionut? presedinte comisie de evaluare cu drept de vot; intocmit Caiet sarcini
Sef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuire
Consilier juridic Gegea Constanta - intocmire Documentatie de atribuire si membru comisia de evaluare
Ec Bertescu Daniel-intocmire Documentatie de atribuire si membru comisia de evaluare
Ec.Pascaru Eduard- membru comisia de evaluare
Dumbrava Bogdan-intocmit Caiet sarcini si membru comisia de evaluare
Ec Serban Gabriel- economist serv informatica- membru-rezerva comisia de evaluare
Andronescu Diana - Consilir juridic - membru-rezerva comisia de evaluare
d)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5
e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.
f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru, implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.
Subcontractantii au obligatia depunerii doar a declaratiei privind art. 69^1 din OUG 34/2006, iar in cazul tertului sustinator acesta va depune doar declaratia privind art. 180, art. 181 lit. A), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile sa fie reale/ actuale, la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijolace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de furnizare a produselor pentru o perioada de maxim 4 luni.
Disponibilitatea de sustinere a contractului, indiferent de modalitatea in care se va prezenta, va trebui sa contina suma si perioada.
Perioada solicitata pentru accesul la disponibilitati este de 4 luni.Plafonul maxim impus este, pe loturi, astfel:
Lot 1 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 8.880 lei): 2.960 lei.
Lot 2 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 74.520 lei): 24.840 lei.
Lot 3 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 15.600 lei): 5.200 lei.
Lot 4 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 30.312 lei): 10.104 lei.
Lot 5 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 824.496 lei): 274.832 lei.
Lot 6 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 56.868 lei): 18.956 lei.
Lot 7 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 75.750 lei): 25.250 lei.
Lot 8 (cu o valoare a celui mai mare contract subsecvent de 42.984 lei): 14.328 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul asocierii, cerinta minima se poate indeplini in mod cumulativ, fiecare asociat fiind obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181 lit. A), c1) si d), conform art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006.2.Plafonul maxim impus este impartit pe loturi, avand in vedere valoarea celui mai mare contract subsecvent, avand durata de 12 luni. Ofertantii sunt obligati sa-si demonstreze disponibilul, doar pentru loturile ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse avand cantitati echivalente cu cantitatile minime pentru loturile ofertate.Acestea vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea ?conform cu originalul?. Daca certificarile sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana.
2.Ofertantii au obligatia de a prezenta, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru produsele ofertate, in ambalaj sigilat, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se aflein situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art. 181 lit. A), c1) si d), conformart. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Sustinerea capacitatii tehnice si profesionale se va referi doar la experienta similara, nu si la avize de functionare, certificari, atestate.Ofertantilor declarati castigatori li se vor retine mostrele pe toata perioada de derulare a contractului. Ofertantilor declarati necastigatori li se vor returna mostrele, pe cheltuiala acestora, pe baza unei cereri in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la atribuirea contractului. Facem precizarea ca, in procesul de evaluare a propunerilor tehnice, mostrele vor fi desigilate si supuse testariiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, clasate pe primul loc au preturi egale, in cadrul propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala: Soseaua Buzaului, nr. 2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Tel. +40 239693868, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitalbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer