Licitatie Publica - Achizitie cartuse de toner, piese si accesorii pentru fotocopiatoare
Anunt de participare numarul 138577/03.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Iasi
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Iasi
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Iasi
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cartuse de toner, piese si accesorii pentru fotocopiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Iasi si a Ocoalelor Silvice: Ciurea, Dobrovat, Hirlau, Iasi, Pascani, Padureni, Podu Iloaiei, Raducaneni, Santa
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 71, 500 si 161, 300RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent este estimat la valoarea de minim 71500 lei / maxim 94235 lei si va avea durata de la data semnarii pana la data de 31.12.2012. In raport cu necesitatile autoritatii contractante se vor incheia si alte contracte subsecvente pentru cantitatea ramasa disponibila in acordul cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cartuse de toner, piese si accesorii pentru fotocopiatoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse de toner, piese si accesorii pentru fotocopiatoare conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 71, 500 si 161, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 715 lei: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 zile de la data limita de primire a ofertelor; Garantia de participare poate fi constituita prin: -Scrisoare de garantie bancara (in original - Formularul nr. 10) constituita infavoarea autoritatii contractante, emisa de catre o societate bancara sau de asigurari - Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in contul Directiei Silvice Iasi RO 36 BRDE 240 SV51174502400 deschis la BRD GSG Iasi, Cod fiscal Ro 1590120 - Sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, suma pe care o varetine (din garantia de participare) autoritatea contractanta operatorului economic caruia i-a fost respinsa contestatia de CNSC este de 715 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in format electronic. In cazul in care garantia este constituita prin scrisoare de garantie bancara atunci originalul se va transmite la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si va fi constituita in lei. Modul de constituire a garantie de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr. 11)- ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO 36 BRDE 240 SV 51174502400 deschis la BRD GSG Iasi, Cod fiscal Ro 1590120)- numerar la casieria unitatii (in cazul in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5000 lei).Garantia de buna executie va fi eliberata / restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-mod de indeplinire: completare Formular 1;
2.Declaratie privind eligibilitatea-mod indeplinire: complerate Formular 2;
3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura-mod indeplinire: completare Formular 3;
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-mod indeplinire: completare Formular 4;
5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-mod indeplinire: completare Formular 5;
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.C. Parascan; ec.S.Frasana;jr.C.Piticari;inf.C. Cheptine;ing.C.Tirgovatu;
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-mod indeplinire: completare Formular 6.
7.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma "copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul", atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), garantia de participare / buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat la Cap. III.1.1.a) / III.1.1.b).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Iasi - compartiment juridic
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 13:55