Licitatie Publica - Achizitie cartuse filtrante
Anunt de participare (utilitati) numarul 139338/04.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Petrom City, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii Operationale, Tel. +40 372855389, In atentia: Daniela COSMOIU, Email: [email protected], Fax: +40 212063180, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie cartuse filtrante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT GEBRUDER WEISS:
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 052, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in temeiul acordului cadru la un interval aproximativ de cel putin 6 luni pentru Lot 1 si 3 luni pentru Lot 2, pe parcursul derularii acordului cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent a fost stabilit dupa cum urmeaza: Lot 1:43200RON; Lot 2:360000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitie cartuse filtrante finete de filtrare 2 microni -conform Documentatiei de atribuire.
Lot 2: Achizitie cartuse filtrante finete de filtrare 10 microni -conform Documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42996500-9 - Filtre pentru ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- cartuse filtrante finete de filtrare 2 microni: minim 128 bucati/maxim 640 bucati;
Lot 2- cartuse filtrante finete de filtrare 10 microni: minim 5120 bucati/maxim 16000 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 3, 052, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta Garantie de participare la licitatie in moneda RON, separat pe fiecare lot, astfelLot1:2000RON; Lot2:9000RON. Garantia se constituie sub forma de instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conform articolul 86 al Hotararii de Guvern 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi valabila 134 zile de la data limita pentru depunera Ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie pentru fiecare Contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea Contractului subsecvent, exclusiv TVA.Fiecarui Contract subsecvent atribuit in baza prezentului Acord cadru ii este asociata o garantie de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale OMV Petrom.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1 (aplicabila pentru fiecare lot in parte): Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la articolul 180 respectiv 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea documentelor: 1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din O.U.G. 34/2006;
? Ion Anghel/ Director Departament Demand Management
? Selischi Gabriel ? Membru Executive Board
? Ulrich Winter ?Director Workover& Well Intervention
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati, dupa cum urmeaza:
Lot 1: minim 85000 RON; Lot 2: minim 720000 RON
Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile financiare ale ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri;
2. Declaratie privind media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati;
3. Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente ultimilor trei ani financiari incheiati, acolo unde este aplicabil.
continuare CERINTA:
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EUR se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int
continuare CERINTA:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 3: Doua mostre constand fiecare in 16 (saisprezece) unitati identice cartus filtrant, de tipul celor ofertate in propunerea tehnica aferenta fiecarui lot in parte, in scopul testarii in conditii de lucru proprii aplicatiei avute in vedere de catre Achizitor.
CERINTA 1: Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea cel putin a unui contract de livrare de cartuse filtrante solicitate prin caietul de sarcini, in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri, separat pentru fiecare lot, in valoare cumulata (fara TVA) de:
Lot 1: minim 43000 RON;Lot 2: minim 360000 RONDemonstrarea acestei cerinte se face prin:
1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani pana la data depunerii Ofertelor cu detalii despre tipul acestora, valoarea, conditii de livrare, data finalizarii, beneficiari;
2. Documente emise/contrasemnate de beneficiarii produselor similare din care sa rezulte tipul de produse, conditii de livrare, perioada livrarilor si realizarea lor corespunzatoare.
CERINTA 2: Demonstrarea accesului la infrastructura si personalul (descris in cadrul Propunerii Tehnice) necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului cadru si a Contractelor subsecvente.
CERINTA: Demonstrarea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in situatia in care Ofertantul este producatorul bunurilor ce fac obiectul Sectiunii B ?Caietului de sarcini?.Pentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Ofertantul trebuie sa prezinte Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii emis de o terta parte.
Daca Ofertantul nu detine certificatul solicitat, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta (inclusiv dosarul de prezentare a sistemului de management al calitatii), daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara (pretul total aferent cantitatii maxime de produse pentru un lot)
2.
Cantitatea de apa filtrata pana la presiunea de 1.5bari
50%
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va utiliza licitatia electronica drept pas final al procedurii de atribuire, dupa realizarea evaluarii Ofertelor conform cu criteriul de atribuire specificat. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de 24 de ore si va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de e-mail inregistrata in sistem. Elementul Ofertei care face obiectul licitatiei electronice este pretul total aferent cantitatii maxime de produse pentru un lot, exprimat in lei, fara TVA.Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Cartuse filtrante 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele legate de aceasta procedura trebuie redactate/traduse in RO, cu traducere autorizata.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 11:00
Locul: Petrom City, Infinity Building, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.roAlte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi transmisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al Anuntului de participare in SEAP(www.e-licitatie.ro) si titlul Acordului cadru.Departajarea Ofertelor clasate pe primul loc avand per total punctaje egale: in cazul in care in urma incheierii rundei de licitatie electronica, dupa aplicarea pentru fiecare lot a criteriului de atribuire (oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic) se constata ca Ofertele clasate pe primul loc au per total punctaje egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Acordul cadru va fi atribuit Ofertantului a carui noua oferta va avea per total cel mai mare punctaj. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX intitulat ?Solutionarea contestatiilor (termenele de exercitare ale caii de atac sunt cele prevazute de art. 256^2)?din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, etajul 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 09:36